lørdag den 1. marts 2008

Über Cool

I dag et LO med seje Simon...et herligt foto, synes jeg. Aiii, det har virkelig været en super skiferie :O) Den følelse af ikke at skulle nå andet end at komme ned af pisten (i god behold). Det synes jeg virkelig, at billedet hér af Simon viser.
Jeg har brugt Prismekarton, som jeg har malet med acrylmaling. Bogstaverne har også fået en omgang med malingen. "Cirkeline" har sørme også været i brug...denne gang også med en skabelon med bla. en pil...en skabelon, som Maribi har lagt i "vores" "Cirkeline"...hvad pokker, vi kan jo ligeså godt deles om det :O) Glimmer snefnugene er også Maribis værker (Tak, søde). Ja, og så har jeg også haft fat i Dymoen fra 1989....herligt apparat.
Fik lavet endnu et ski-LO i går...og har lidt flere på bedding (gl. ord...staves det mon sådan?).
I dag kommer Steen hjem fra Østrig...dejligt...tror lige at jeg vil svinge støvsugeren i dagens anledning...og nej, jeg "fandt" aldrig strygejernet i ugens løb...hvor ærgeligt :O)
Rigtig god weekend...og pas på i blæsevejret, som er på vej.

10 kommentarer:

  1. Herligt lo i farver der bare matcher til et cool billede

    SvarSlet
  2. Det er bare et super flot LO.... Vild med at du har benyttet så meget rødt, uden at det kommer til at virke "piget". Ser rigtig flot ud med de røde bogstaber.Og hvem kan undvære snefnug, hi hi

    SvarSlet
  3. Det ser rigtigt godt ud med de snefnug under o'erne.

    SvarSlet
  4. Flot LO!!!..fedt billede og super med de røde farver og alle detaljerne :)

    SvarSlet
  5. Flot med den uregelmæssigt malede ramme, god anvendelse af acrylmaling. Det lader til at have været et skøn skiferie, lige hvad man trænger til i den stressede hverdag, vi har.
    Sjovt med den sommerstol lige midt i et vinterbillede !
    Tak for din kommentar på min blog!

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot - skønne, skønne farver. Og et herligt billede...

    SvarSlet
  7. Hvor er det en vildt fed overskrift og sikke et lækkert layout i dejlige farver. og det billede ER da for sejt :o)

    SvarSlet
  8. Skønt billede - og flot layout!

    SvarSlet
  9. Übercool Simon og übercool LO! Flot den malede kant rundt om hele LOet og skønt billede!
    Altså - jeg får helt lyst til at eje en "Cirkeline" - hvor er det nu du har købt den??

    SvarSlet
  10. Overskriften er bare for god - hvor har du købt det prismekarton ? - det kan jeg godt li.
    Du har da snart til et helt skiferiealbum...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer