lørdag den 8. marts 2008

Amerikanske pandekager og andre delikatesser...

Her er lige et billed fra morgenbordet...med nybagte boller og hjemmelavet amerikanske boghvedepandekager og to forskellige slags smoothies ! (Og min Tote....he he) Hold da op hvor "Pyjamas-drengene" nød det i fulde drag ! Projektoren nåede ikke frem i går...men heldigvis fik vi lov at låne en af min veninde...så aftenen blev en kæmpe succes ! Tak Hanne ! Drengene faldt i søvn kl. 01...og f... om ikke de havde sat vækkeuret til kl. 05.30 !!!!! GODT at jeg havde isat ørepropper da jeg gik i seng i går aftes !

Og nu resultatet af Maribis udfordring til mig:


Billederne er taget på Frankrig-turen 2006, hvor vi er inde i en lille, fornem delikatesseforretning. Der var lutter søde sager og kager...og Jonas står forventningsfuld med hænderne på ryggen ! Det var også svært at lade være med at gribe ud efter alle de søde sager :O)
Udfordringen bestod i, at Marianne afleverede de blå glimmerbogstaver, de to sikkerhedsnåle og den orange filtsommerfugl, med besked om, at der yderligere skulle være 3 billeder og et bånd på LO'et.
Jeg har sat Hama perler på sikkerhedsnålene...bare for sjovs...og også brugt nogle filtblomster med en klar knap bundet fast med flos. Den lille "Wish" har fået en hjertepin igennem og så har jeg også brugt nogle nye skumbogstaver ("søde") som Marianne har givet mig i præmie for det forrige LO. De bogstaver er købt i DreamPaper og koster 15,00 !!! Og der er mange bogstaver på et ark...og med Æ, Ø og Å ! Dem må jeg ha nogle flere af !

Nu regner jeg jo med, at Marianne får lavet den udfordring færdig, som jeg har givet hende :O) Vi må tjekke hendes blog i morgen.
Rigtig god lørdag og tak for besøget.

5 kommentarer:

  1. Uh hvor er det skønt og jeg kan næsten mærke duften af kager...Hvis du engang skulle komme forbi en Millies kageshop - så stop endelig op. Skønt LO og dejlig forventningsfuld knægt. Håber du får sovet ud til imorgen efter sån en omgang knægte...

    SvarSlet
  2. IH, hvor er du god!!! Det er bare så flot en opsætning, og frækt med den turkis og orange sammen. Skønne billeder.
    Du fortjener en fin præmie, må liiige runde en herlig butik imorgen:-))

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt LO. Og endeligt en scrapting som er billigere i Jylland. Vi kan købe de der bogstaver til 10 kroner pr plade hos www.li-om-hjoernet.dk Kan godt være de ikke er i webshoppen endnu. Men bare skriv til hende. De glimmerbogstaver i Drømme er bare helt fantastiske.

    SvarSlet
  4. Det morgenbord ser drøn-hyggeligt ud!! Dejligt at drengene havde et sjovt py-party. :-)
    Skønt LO med nogen rigtigt flotte farver. Jeg kan rigtigt godt li' opsætningen!
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  5. Det er da næsten pineri at stå og kigge på alle de lækkerier - jeg hpber at i købte noget :o)
    Supersødt layout - jeg er helt vild med det. kanont lavet!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer