mandag den 24. marts 2008

2. påske(scrap)dag !

Ahhh...vi har ikke skullet noget her i påsken...herligt for en gang skyld ! Ingen spisen sig overmæt i det store påskebord...bare tulle rundt og småhyggespise og SCRAPPE ! Manden er igen i dag taget ud for at arbejde på sin søsters hus i Havdrup...egentlig burde han hellere arbejde på MIT hus, synes jeg....men man skal jo hjælpe hinanden. Og så har jeg jo "fred" så længe :O) Ungerne tuller også rundt..eller, dvs. sidder foran skærmen...de har sørme også savnet både TV og PC i de dage vi var i sommerhus.

Og sikken et vejr at vågne op til. SNE SNE SNE ! Skønt at kigge på. Jeg har været ude i haven og lege Påskehare og gemt chokoladeæg rundt om i haven...så nu må Snoopy altså vente lidt med at komme ud :O)

Her er et LO som også er en udfordring fra Maribi. Udfordringen lød : Scraplift et LO fra denne blog http://corinne-delis.typepad.com/the_life_of_a_dutch_scrap/

...en vild blog, den. Og en herlig udfordring...tak for den !
Synes også lige, at jeg ville vise min søde KO, hvori jeg sparer op til CONVENTION i Ryslinge.
Tømte den her til morgen...og der lå 1340,- kr, ! Uhhhh..shoppe shoppe shoppe :O)

Tak for besøget....og rigtig god 2. påskedag !

13 kommentarer:

  1. Det LO med jumbogbog er bare lige i øjet! Rigtig gode farver og fyldt med detaljer. Godt gået!

    SvarSlet
  2. Hold da op et vildt LO. Det ser hamrende godt ud. Og jeg beundrer dig, at du turde kaste dig ud i det. Skønt med sådan en convention gris. Her hos os var det en trold. Glæder mig til at se, hvad du får købt.

    SvarSlet
  3. Fedt LO om Jumbobogs-læsningen! Herlige detaljer - kan super godt li' kronen på hans hoved! Og dejligt med de blandede farver!
    Fed blog du har liftet fra - den besøger jeg jævnligt og hun er altså dygtig! :-)
    Og så er jeg helt vild med, at du og Maribi giver hinanden disse udfordringer - god ide til at få scrappet lidt "outside the box". Altså andet end man plejer!
    Søøøøøøøøøøøød spareko du har!

    SvarSlet
  4. Det er bare et VILDT flot LO. Herligt med alle de farver og æææælsker kronen :-))
    Du er bare så god til at tage udfordringerne op, sikke et skønt resultat.
    Nu ud i sneen og lave snemand.

    SvarSlet
  5. super flot lo med så mange fine detaljer

    SvarSlet
  6. Hold da op, der er sket noget siden sidst jeg var forbi. Det er rigtig rigtig flot dit LO.
    Sikken der skal shoppes i Ryslinge, så kan vi se dig gå shopamok.

    :) Heidi

    SvarSlet
  7. Superflot LO!!...og rigtig fede detaljer :)
    Jepz det er godt med sådan en sparegris/ko/trold...så er det lidt nemmere at gå shopamok :D

    SvarSlet
  8. Lækkert LO!!! Er helt vild med farverne.. det er bare flot ;)

    SvarSlet
  9. Superfedt freestyle layout. jeg er helt vild med det. Kanon lavet.
    Wow jeg vil gerne bytte ko for jeg har også een men der er ikke nær så mange penge i :o)

    SvarSlet
  10. Det meget idefuld dit Lo med jumbobog og sparekoen er sjov.Jeg har også to sjove sparegrise, en her og en i sommerhuset det var mening de skulle bruges julegaver, det kan være jeg får andre planer i sommeren løb.

    SvarSlet
  11. Hvor er det vildt flot dit LO, så mange fede detaljer...især er jeg vild med .....ja, det hele LOL...

    Hold da op der skal shoppes igennem... der skal vist en ekstra kuffert med ...LOL

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  12. Der må være noget galt med mine køer - har lige været nede og trække dem i halen og der kommer ingen penge ud ??? Sig til hvis knægten vil have nogle jumbobøger - har et helt lager et sted på loftet. Det LO er super - især den grønne krone.

    SvarSlet
  13. Dette er en af de slags LO'er der er meget mixede, men det ser hammergodt ud, elsker den stil, som jeg vist ikke selv kan finde ud af at lave... så jeg nyder I andres.
    God idé med den opsparing, det bliver hurtigt til en god slat penge, som man bare kan shoppe for, og GUUUUD var du også til Convention i går, man når jo slet ikke at se alle dem man "kender" her fra blogbesøgene, men heldigvis kommer der jo en ny Convention.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer