lørdag den 23. februar 2008

Tak for præmien....og min udfordring til Maribi

Marianne var forbi mig i dag...og havde en skøn præmie med til mig...selvom jeg ikke havde lavet dobbelt LO'et :O) Præmien bestod af en lille æske fyldt med gennemsigtige knapper, en lille æske med knappenåle med glimmer-hoved og en lille pose med nogle skønne hjerte-pins. TAK !!!
Nå, men da vi sidder over scrappebordet, kommenterer Marianne på noget gult karton, som jeg har. "IiiUUUUU en ækel tisgul" siger hun...OG LIGE DA, får jeg ideen til min udfordring til hende :
Brug dette gule karton og lav et påske-LO ! (Og farven er IKKE tisgul...men pastel!).
Så nu glæder jeg mig til at se, hvad Marianne finder på...og jeg skal ud og finde en skøn lille præmie til hende...noget i "tisgult" måske :O)
(Joooo, jeg kan da også være en "heks"....hi hi hi gnæk gnæk gnæk)

5 kommentarer:

  1. hihi tisgult. Men jeg er nu heller ikke selv særlig glad ved gult så jeg er dæleme glad for at det ikke er mig der skal scrappe det :o)

    SvarSlet
  2. Ja hævnen er sød...I skal nok blive underholdende at sidde ved siden af til convention. Glæder mig til at se om Maribi kan finde ud af at bruge tis-gult !!!

    SvarSlet
  3. LOL..der fik du nok lige skovlen under hende :D...men er nu heller ikke lige så sikker på at det ville være min farve.. ;D

    SvarSlet
  4. Altså Lachris...hi hi. Glæder mig til at se det tisgule LO.

    SvarSlet
  5. Uhhh...af alle farver, ja det skulle da lige være orange....

    Sjovt at udfordre hinanden, man bliver skubbet til at prøve nogle ting, man måske ellers ikke ville.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer