torsdag den 28. februar 2008

Snemosaik

Som én skrev på min blog, så kan det nogen gange være svært at scrappe sig selv. Især hvis man ikke lige synes, at man ligner en fotomodel på billederne :O) Så den tog jeg op, og lavede et LO med mig (selv sagde hunden) i sneen. Jeg har liftet fra Charlotte(bits and pieces), som netop havde indrammet et foto med en "restmosaik". En sød og genial idé. Teksten er bogstaver fra et ark, som vist nok var en pakkekalendergave (undskyld, men jeg husker åbenbart ikke så godt...arbejdsskade :O) ). Og de passer bare perfekt hertil, da de er sådan boblede og i klar og blå.

Det var så lige et hurtigt "klik" fra mig....ikke at jeg har travlt...herligt med mit nye job, der betyder, at jeg i dag feks. var hjemme lidt over to. Så måske skal der scrappes....eller også vil jeg læse den roman færdig, som jeg er i gang med. Hmmm...mon ikke jeg skulle hive scrapsagerne frem...var nemlig i Panduro med Maribi i går, og fik købt en liiiiille smule...karton, ET ark papir, hobbylak og glimmer. Og så håber jeg forresten, at Maribi snart er færdig med den "tis-gule" udfordring :O) Hun har også allerede en ny udfordring klar til mig...noget som hendes mand (!) har valgt...skræmmede :O)

Ha' en rigtig dejlig dag og ny solen. Tak for besøget.

10 kommentarer:

  1. Sikke en cool titel: "min fornemmelse for sne". Sejt altså!
    Lækkert med mosaikken - og herligt at blive scrapliftet!! Det er nogle lækre rester du har brugt - skønne farver, som passer godt til dine skibilleder! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har også tilføjet Charlottes mosaik til min liftliste. Og nu er du også tilføjet. Det ser nemlig rigtigt godt ud. Den hvide pen, hvad er det for en? Sådan en mangler jeg nemlig. Og wauw noget papir du har brugt. Det er bare så skønt.

    SvarSlet
  3. Flot flot LO!! :)..den mosaik ser skidegodt ud og fed titel :)

    SvarSlet
  4. Rigtig dejlige vinterfarver du har brugt. Det ser godt ud!!

    SvarSlet
  5. hvor er det flot og fedt at du har scrappet dig selv - så ondt gjrode det heller ikke vel?? :o)
    Det er superflot med alle papirstykkerne - rigtig freestyle.

    SvarSlet
  6. Wauw hvor er det altså bare super flot! Er helt vild med din mosaik...det skal jeg altså bare have prøvet! Og hvor er det altså bare en genial overskrift!

    SvarSlet
  7. Skønt LO er vild med de blå farver, og opsætningen. Du er bare så dygtig:-))
    HM, skumler fortsat over min udfordring, men hvis alt går vel er den på min blog imorgen.
    Går det godt med din nye udfordring???

    SvarSlet
  8. wawwww igen et super flot lo fra dig, super flotte vinterloer du har lavet :)

    SvarSlet
  9. Ja, Smilla røg lige ind på nethinden, havde helt glemt den...Super titel...

    Skønt LO, lækker opsætning, fede farver...ja. det hele er bare så superflot. Flot flot.

    Lækkert at i sådan kan udfordre hinanden, og at i kan deles om værktøj og det hele ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  10. Wau det er blevet godt og på titlen kan man jo godt forstå du læser mange bøger - mon der komemr et LO med "Kvinder der hader sne" HI HI - atter er jeg vild med din overskrift hvor du har brugt pappet hvori bogstavet sad og ikke selve bogstavet.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer