fredag den 22. februar 2008

SÅ !....Maribi....


Den kære Maribi sendte mig sidste weekend en lille udfordring...eller...et valg mellem to skitser. Det viste nedenfor var det ene...det andet var et dobbelt LO, som jeg slet ikke havde mod til at kaste mig over. HVIS jeg lavede dobbelt LO'et vankede der en lille præmie..men ak, modet svigtede. Derfor blev det "kun" til en enkelt-sidet. Og det var ikke nemt, selvom det tror man måske at det er, sådan "bare" at lifte. Bare det at vælge et enkelt stk. papir..suk...brugte over en time på at mixe på kryds og tværs :O) Og tror I ikke, at Maribi herself kiggede forbi. OK, jeg havde forhørt mig, om hun kunne komme forbi med min "Cirkeline"...men så STRESSER hun mig, den søde heks :O) SÅ NU MARIANNE...er LO'et færdigt. Og jeg siger tak for udfordringen...og hævnen er sød :O)

Her er så resultatet. Jeg fik brugt nogle flere skiferie-fotos...skønt ! Billederne er fra vores første dag på skiskole. Og jeg er da rigtig glad for at ha' et billed af mig selv på trækliften...TAK STEEN!
Jeg har brugt hvidt bling-karton og BG papir...og Dymoen :O) Kan jo ligesågodt lave en rød tråd i skiLO'erne, tænkte jeg.

Så tak alligevel, Marianne ;O) Og tak fordi I kiggede forbi min blog. Rigtig god weekend !

10 kommentarer:

  1. Kære Lachris.
    Hvor er det bare blevet vildt flot,stort 13 tal fra mig til dig:-)).
    Herligt med de snefnug og cirklerne.Smart detalje med bogstaverne.
    Du får selvfølgelig en præmie selvom du valgte det enkelte LO...
    Har snart en ny udfordring til dig, selvom du piver lidt undervejs kan du jo godt lide at blive udfordret ikk???

    SvarSlet
  2. Glæder mig allerede til at se, hvad du finder på til Maribi, for mon ikke vi får det at se på hendes blog. Dejligt LO du har lavet. Rigtig god ide at lade dymofarven gå igen på LO'ene fra skiferien. Kan godt forstå du er glad for den cirkelline, du får også rigtigt brugt den. God ide med snefnug i stedet for blomsten. Jeg er selv blevet helt vild med skitser, men kan godt nikke genkendende til det der med at stirre meget længe på papiret før det rette bliver valgt.

    SvarSlet
  3. Det er så flot dit LO !! :)
    Flotte farver, og fedt med cirklerne og de snefnug - og en flot skitse forresten...siger hun som indtil for ret nylig var MEGET anti-skitse *G*...men man KAN jo skifte mening :D

    SvarSlet
  4. Flot lo ,farver og pynt passer perfekt til de dejlige snebilleder, rigtig vinter lo

    SvarSlet
  5. Jeg synes du har fået brugt skitsen rigtigt godt!! Flot med de par cirkler og lækre farver du har valgt til vinterferiebillederne.
    Glæder mig til at se hvad du vil udfordre Maribi med. ;-)

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn skitse....... Og hamrende flot LO!!

    SvarSlet
  7. Det er da blever supergodt! Jeg ved hvor ondt det gør at scrappe sig selv men det er nu godt at have nogle sider hvor man selv er med :o)
    Fedt at i giver hinanden udfordringer.

    SvarSlet
  8. Godt Maribi kan holde dig til ilden - det er nemlig rigtig flot. Elsker din overskrift som er anderledes og meget flot. Hvorfor tør du ikke lavet dobl.LO ???

    SvarSlet
  9. Hvorfor ikke dobbelt LO'et...hmmm..synes det virker så voldsomt. Men jeg har faktisk lavet ET dobbelt LO...engang. Og det er jeg egentlig rigtig glad ved...så JO...jeg kan jo godt :O) Jeg syntes heller ikke, at jeg havde nogle billeder som "fortjente" noget så "stort". Lyder mine "undskyldninger" fuldstændig helt og aldeles hen i skoven ? :O)

    SvarSlet
  10. super flot skisse, og total lække rlo du har lavet igen :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer