tirsdag den 12. februar 2008

Pølsesnak...


Altså, de Østriger ! De smider pølserne i sammen med fritterne ! OG ungerne var henrykte...over de forrykte pølser :O) Så det måtte vi jo selvfølgelig have et lille snapshot af. Billederne er taget med en mobil...så de er desværre ikke helt så skarpe, som jeg kunne ha ønsket...men pyt så.
Jeg har brugt BG papir, chipboard bogstaver der har fået med en ordentlig gang rød acrylmaling, den gamle dymo (igen igen) og "Cirkeline".
Vil lige nævne, at jeg IKKE smagte på pølsen....dertil er mine smagsløg vist for forfinede :O) Til gengæld fandt jeg min yndlings forret, som jeg også fik dengang for 14 år siden..nemlig Gebackne Champignons mit tartaresauce...MUMS...det er lige så mundvandet løber, bare jeg skriver det :O) Altså, indbagte hele champignons....de har jo så også været en tur i frituren...hi hi.
Det var lige hvad jeg havde i dag...tak fordi du læste med.

8 kommentarer:

  1. Hehe, festligt pølseLO! Det er jo sådanne billeder og historier der er sjove at gemme! Super med de knaldrøde farver!

    SvarSlet
  2. hehe!! Om jeg lærer at forstå de Østrigere!?? Forstår ikke de skal "lege" sådan med maden. Vi har også lignende billeder liggende her fra en af mandens herre-skiture - med en ordenligt omgang pølsesnask i finurlige skulpturer!! hehe!

    Herligt LO - det bliver sjovt for drengene at se tilbage på! Dejlige farver og ark du har valgt.

    SvarSlet
  3. Sikke noget skønt BG papir du har brugt. Og det er da perfekt med mobilbilleder, når nu manden heller ikke er noget at råbe hurra for....altså set med voksnes øjne.

    SvarSlet
  4. Fedt LO, og skidt med billederne ikke er skarpe - det er jo historein der tæller :)

    SvarSlet
  5. Blev bare SÅ flot. Skønt med de røde bogstaver.
    HM, kan forstå at det ikke er maden der skal lokke mig til Østrig:-)).

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare fedt - og jeg elsker, når nogen scrapper ikke skarpe billeder.... Fedt, at du har brugt "julepapiret" sådan - det havde jeg aldrig fundet på.... ;o)

    SvarSlet
  7. Nu ved jeg hvorfor jeg elsker dig så højt - du kunne være min tvillingsøster. Fried mushrooms with horseraddish...Jeg levede ikke af andet i USA - når de andre spiste burgere. Friturestegte champignongs er bare lækkert...De pølser ser godt nok en kende for sjove ud...Måske de skal forstille skiløbere i sjove stillinger ???
    Hvor du dog får produceret - man kommer jo helt bagud...

    SvarSlet
  8. hehe super god ide, og super flot lo :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer