søndag den 10. februar 2008

Lift, lifte, liftning...

Her er så mit 2. LO fra skiferien i Østrig. Billederne er taget på den sidste dag..man kan vist godt se, at Jonas ser lidt trist ud...det var den sidste tur op på bjerget. Titlen er Lift us up (where we belong...kom jeg til at tænke på). Papiret er fra BG, og så fandt jeg den gamle Dymo frem igen.
Med hensyn til titlen, så kommer jeg jo også til at tænke på mit nye job, som vikar på Hvalsø Ældrecenter. For der er der jo også lifte...bare af en anden art. Og der sidder faktisk "Liftkort" på selve "dyret". Altså, en lift dér, er en slags mekanisk hejseværk man løfter borgerne op og ned i sengen med. Jeg har endnu kun prøvet at "styre" liften...og en kollega har sagt, at jeg også skal prøve en "tur", for at få en fornemmelse for, hvordan det føles og virker. God idé.
Jeg må sige, at jeg var rigtig glad og positiv da jeg cyklede hjem fra jobbet i fredags. Jeg følte, at jeg virkelig havde gjort en forskel og udrettet noget. En skøn følelse. Gjorde mennesker glade, bare ved at sludre med dem, mens jeg feks. gjorde rent hos dem...eller bare sad, mens kaffen blev nydt. Herligt ! Men også et meget fysisk betonet job...jeg svedte godt i hårbunden, under en større rengøring...smadder irriterende, at jeg altid sveder i håret, så det ser ud som om jeg lige har vasket hår og glemt at tørrer det :O) + :O(
Nå, solen skulle jo tittet frem igen i dag...så jeg har planlagt en tur i skoven sammen med Maribi...hun ved det bare ikke endnu :O) Vi skal nemlig scrappe sammen i dag....glæææææder mig ! Men vi skal sørme også lige ud, hvis og når solen skinner. Så...rigtig god søndag, og tak fordi du surfede forbi mig.

9 kommentarer:

  1. Dejligt at du er så positiv med dit nye job - og jepz snup du en tur i liften, det er godt at ha' prøvet hvordan det føles. Jeg brød mig ikke voldsomt om det kan jeg huske ;D...og forresten - FLOT LO..det er så dejligt enkelt :)

    SvarSlet
  2. Det er et super flot lo, nogle skønne farver og det er rigtig flot sat op

    SvarSlet
  3. Tillykke med vikarjobbet - håber du fortsat vil være glad for det!
    Det er et rigtig dejligt LO, enkelt men alligevel så fængslende, fede farver der matcher rigtig flot!

    SvarSlet
  4. Dejligt at der er nogle som dig til at hjælpe og være den for de ældre - jeg tager hatten af for dig.
    Superflot layout du har lavet og sikke en fed overskrift.

    SvarSlet
  5. Super flot LO,skønne skønne farver passer perfekt til de dejlige billeder.
    Tusind tak for idag,tænk at kunne sidde i flere timer og scrappe uden at blive forstyrret. Det må vi absolut snart gøre igen. Håber du kom godt hjem uden glimmer over det hele....

    SvarSlet
  6. Flot LO - og jeg håber Maribi nød turen i det grønne ???
    Jeg var også til scrapkomsammen idag - i en 2. sals lejlighed - men jeg sad og fik solen lige ind af vinduet - skønt. Fik dog kun produceret en del ATC kort - pladsen var der ikke rigtig til et dobl.LO
    Hvis du sveder i håret - så prøv at lægge et kold viskestykke om halsen når du svinger kosten...

    SvarSlet
  7. wawwwww, det lo der, hvor er det bare flot, er vild med alt ved det, super, super flot :)

    SvarSlet
  8. De cirkler med snefnug er rigtigt fine. Du er da rigtigt blevet glad for cirkelline LOL. Kan godt se Simon er lidt trist. Men dejligt alligevel med sådan en tur. Godt at høre, at du er glad for dit nye job.

    SvarSlet
  9. Hvor er det flot LO! Er helt vild med de stærke farver til sneen - det skal keg også bruge- hvis vi da nogensinde får sne herhjemme....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer