mandag den 25. februar 2008

Goggles...eller skibriller, på dansk.

Et skønt foto af Jonas i skiliften.
Sort karton, orange papir, div. bogstaver som jeg har malet med hvid acryl og dymoen igen...bare med blåt denne gang :O)
Jeg havde selv "fornøjelsen" at køre med skibriller, den allersidste dag...dvs. at jeg spassede ud, fordi de jo duggede helt til...OG mine egne briller inden under duggede også. Jeg vidste jo ikke, at det forsvinder efter lidt tid :O) Nå, men jeg fik da kylet dem ned i sneen på et tidspunkt, i min arrigskab (pinligt...Christina 3 år) og røg derefter på bænken for at køle og dugge af. Det hjalp :O) Derefter var det jo ingen sag at køre med gogglerne på.....
Ja, og nu er Steen kørt til Østrig igen, denne gang med et hold kunder....det heldige asen. Neeeeej, ungerne og jeg er da ikke spor misundelige :O) Det var alt for i dag. Tak fordi du kiggede forbi.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det altså en sjov ide med de brille o'er. Sød og enkel opsætning i det hele taget.

    SvarSlet
  2. Supersejt LO..og de brille-o'er er helt skønne.. :)
    Søøønd for dig at du må blive hjemme denne gang :D

    SvarSlet
  3. HE HE - jeg ville godt have stået ved siden af, ja bare for at trøste og grine bare lidt.
    Flot LO - kan godt lide den kæmpe-overskrift og så lodret. Hvor får du dog lavet en masse LO'er er helt misundelig...

    SvarSlet
  4. lækkert Lo. Gir altid noget specielt med den helt sorte baggrund. Rigtig flot

    SvarSlet
  5. wawwww siger jeg bare, for en super sej lo du der har lavet,super kreativ :)

    SvarSlet
  6. Wow sikke en fantastisk effekt det giver med de briller i overskriften og dramatisk effekt med det orange til den sorte baggrund! Flot LO!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer