onsdag den 6. februar 2008

Første skiferie LO...

Her er det Simon som er foreviget på toppen af bjerget. Et fint og enkelt foto...og deraf også LO.
Som teksten siger: Tro på det og du kan gøre det ! så levede Simon fuldt op til det :O) Han kastede sig bare ud i det...og kunne stå på ski efter den første dag på skiskolen. Og han er jo simpelthen frygtesløs...det kan så både være godt og skidt. Heldigvis kom han ikke til skade..selvom han faktisk tog den ned af sort løjpe...GISP da jeg hørte det...blev lidt vred på manden...men de slægter hinanden på, når det drejer sig om fart og fornøjelse.
Steen fortalte, at Simon på et tidspunkt var meget tissetrængende, og derfor bare skulle ned i en fart. Simon fræser dernedad, og ved et plateau står der to mænd og prøver at tage sig sammen til at komme ud over kanten...dér suser Simon lige imellem dem og videre ned. Was war das ? Hast du das gesehen ? lød det fra de to. Steen morede sig og fulgte ned efter Simon...og lod de to mænd stå og sunde sig...og måske samle lidt mere mod :O)
Nå, men syntes egentlig nu, at LO'et ser lige lovlig fersk ud...der er lidt mere kulør over det i virkelighed.
Håber at kunne få lavet en masse scrapperi her i weekenden, der snart kommer. Så trænger jeg også til nogle fridage. Det er ikke så fysisk hårdt på jobbet...endnu...da jeg jo kun er "føl". Men psykisk synes jeg, at det er lidt hårdt. Altså, alle de gamle og syge, der blot ligger og venter på "at komme afsted". Hvor er det en trist måde at ende sit liv på. Kan godt forstå, at min mormor altid sagde, at hvis hun nåede dertil, så ville hun hellere aflives som en hund. Desværre kom det dertil...et "gode" var det måske så, at hun var så dement tilsidst, at hun ikke forstod, hvor galt det stod til med hende. Og faktisk kom hun på plejehjem...hvor hun kun nåede at være i et halvt døgn, inden at hun røg tilbage på hospitalet, hvor hun døde. Suk..... Så jeg tænker rigtig meget på min søde momse for tiden....men heldigvis har jeg MASSER af gode og livsbekræftende minder om hende ! Nå, der røg jeg så over i et helt andet emne....langt fra Østrig, må man sige :O)

Men tak fordi du kiggede forbi...Servus !

7 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med det LO, dejlig enket og billedet kommer til sin ret. Må give dig ret i at det ser mere fersk ud end i virkeligheden.
    Tror , når du lærer nogle af de gamle bedre at kende, at du kommer til at opleve det anderledes. Jeg tænlker altid at der jo er en ung pige, mor og kvinde i enhver gammel og rynket dame. Mange har jo livskvalitet på et plejehjem.Men kan godt forstå det virker stærkt på dig.
    Håber vi kan mødes i weekenden, har printet en masse billeder der må scrappes:-))

    SvarSlet
  2. Flot LO - det passer godt til billedet at det er enkelt :)
    Har du fået job på plejehjem..??..jamen så er du jo sårn set en kollega :D...

    Det "corn flakes album" du spurgte til er der et link til her:
    http://thormosescrap.blogspot.com/2008/01/morgenmads-album.html

    Det er supernemt at lave :)

    SvarSlet
  3. Et flot og enkelt lo som understreger det flotte billede og dets natur

    SvarSlet
  4. wawww utrolig nydelig lo, sååå lækre farver du har valgt til det skønne billede, flot :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et dejlig roligt og fredfyldt layout der helt klart har billedet i centrum. Super lavet.

    SvarSlet
  6. Super lækkert LO, papiret passer fantastisk godt til det snebillede!

    SvarSlet
  7. Du må ikke putte mere på det LO - det billed skal stjæle opmærksomheden - det er så flot.
    Ang. de gamle - så døde min mor også på et plejehjem - totalt i sin egen verden (meget dement)og hun blev passet godt og led ingen nød. Mange gamle er meget bitre, men der er altså også nogle som bare er så positive og kærlige - håber du møder nogen imens du er på det plejehjem....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer