søndag den 6. januar 2008

Ugly bugly 08 :O)

He he he !!! Jo, den er god nok....jeg fik OK til at oploade grimme grimme tandbilleder af Maribi og hendes mand...her bare kaldet mand (dog ved jeg ikke, om han har givet tilladelse..hmmm). Er de ikke bare skønne !!
...Også iført hovedbeklædning af eget design
Og her Marianne med glade tænder:Og her er så jeg, med nyt og i sandhed kortere hår....det skal jeg så lige vænne mig til.
...og så er det bare ikke nemt/sjovt at tage billeder af sig selv, vel ? Den arm kunne altså godt være lidt længere...man ser jo lidt anstrengt ud :O)




8 kommentarer:

  1. From ugly Betty to Beautifull Christina...
    Du ser da sød ud og sikke fine venner i har på besøg. Kunne knægtene ikke tage billedet af dig ?

    SvarSlet
  2. Hov var ellers inde tidligere i dag. Men havde ikke lige tid til at smide en kommentar. Og nu er der så allerede kommet flere skønne billeder til. Synes rigtigt godt om dit nye hår. Og hvor er de billeder altså for grineren. Hvis jeg husker ret så er det noget med, at du skal have lidt rødvin inden tænderne kommer frem, så skønt at I har haft en rigtig hyggelig aften.
    Hvor ligner dine drenge altså bare engle på LO'et nedenfor - pyro eller ej hi hi Godt nytår

    SvarSlet
  3. hehe, såååå herlige billeder altså :)

    SvarSlet
  4. LOL i gør da noget ved....det er da utroligt så grinagtig man kan komme til at se med få remedier ...

    Den nytårs aften må da absolut skulle scrappes....LOL....

    Flot ny frisure, den klæder dig da rigtig godt...og så kom jeg igen til at tænke på at jeg også hellere må få ringet til frisøren...

    Det er da et rigtig godt LO af drengene, det oser da virkelig at stemning...rigtig hyggeligt...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. FLOT frisure! Så lækker, og dejligt dejligt billede af vennerne!

    SvarSlet
  6. Piiiift hvor ser du godt ud!!!!

    SvarSlet
  7. Ih nogle skønne billeder, jeg tror du er ret sjov at være sammen med Christina :)Dit nye hår klæder dig vildt godt, så det skal du helt sikkert nok vænne dig til!

    SvarSlet
  8. HiHi, hvor er Klaus bare skøn at skue:-)
    Hvor ser dit nye look bare godt ud, har altid været godt med kort hår til dig.Alt klæder jo en rose....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer