lørdag den 5. januar 2008

Så blev det 08 !

Så skriver vi 2008 ! Så rigtig godt nyt år til Jer alle !
Jeg starter lige med at vise et af de LO's jeg fik lavet i juleferien. Et ret enkelt LO med med en masse udstråling...eller skulle man sige, stråleglans :O) Syntes selv, at billedet blev total skønt. Jeg købte sidste år en stage med plads til 24 små kertelys, og den skulle jo tages i brug i år. Jeg var dog lidt "nærrig" med at tænde lys i den (synes at de der kertelys er edderdyre) og Simon var efter mig konstant. Han elsker nemlig at levende lys (lille pyro er han) og glædede sig til at futte 24 lys af på een gang. Så det skullejeg selvfølgelig lige ha et foto af...man tænker jo også langsigtet :O)

NYTÅRSANDEN

Et ANDerledes foto af migselv (sagde...anden). Det var simpelthen så grimt, at det måtte jeg dele med Jer. Jeg er her iklædt haute couture a la duck og et par af mine kunstige tænder. Der forefindes også skønne billeder af Maribi og hendes mand....med MINE tænder ! Meeen, jeg må heller spørge om lov, inden at jeg oploader dem her !
Til sidst et LIGE NU foto....meget hurtigt selvportræt, inden jeg drager afsted til frisør. Jeg har planer om, at der skal tages et godt stykke af lokkerne...så jeg tænker, at der kommer et "efter frisørbesøg foto". Det var lige en kort blogsession fra mig. Tak fordi du kiggede forbi :O)





10 kommentarer:

  1. Hej Christina, jeg er helt enig - sikke et skønt billede - det kan jeg godt forstå bare skulle scrappes :-)

    SvarSlet
  2. Er helt vild med det billede af drengene. Skønt LO,enkelt og passer perfekt tilstemningen i billedet.
    Du er SÅ skøn at skue med det look...
    Er ok du oploader de andre billeder, hvis du bare vil sende dem til mig:-))

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Syns det haute couand-look bare lige er dig *G*
    Og et dejligt LO med alle lysene og drengene i baggrunden :)

    SvarSlet
  5. Det er et RIGTIG god foto OG LO du der har lavet!

    SvarSlet
  6. LOL!! Ja, det er godt nok nogen grimme tænder!! hehe!! Hvor morsomt. :-)

    Og sikke et hyggelig LO med alle kertelysene tændt. Flot at LOet er holdt helt enkelt - for det oser af stemning og trænger ikke til flere ting på!

    Rigtigt godt nytår til dig og dine!! :-)

    SvarSlet
  7. Først må jeg hellere lige kommentere de fine kertelys...Sikke flotte og knægtene er jo skønne som altid. Du er hurtig til de LO'er(en er jo lidt bagud).
    Kunne i høre bumbet på richterskalaen, jeg faldt ned af kontorstolen af grin. Jammen kæreste Christina, fra hvilket stort udland hjemtager du haute couture ? Dit seje hug...der kan min kohat jo slet ikke være med. Du er altså bare for morsom og jeg glæder mig til at se hvad frisøren sagde...ja, for du tager vel tænder og and med hen til hende ???

    SvarSlet
  8. åhhhh, såååå skøn lo, der er der bare rigtig stemning, og for nogle flotte billeder hehe,du ser bare skøn ud med de tænder altså ;):)

    SvarSlet
  9. Whiiii hvor er du smuk!!! Også med and og grimme tænder!!!

    Jeg er helt fuldstændig tosset med dit LO!!! Blev helt varm om hjertet og fik tårer i øjnene! Smukt og meget meget meget sigende!!!

    SvarSlet
  10. Hvor er du dog fabelagtigt grim på det billede :-D :-D ALT, ALT for skønt! Rigtig flot LO du har lavet, vild med enkeltheden, og glæder mig til at se dit "efter" billeder når du været til frisør!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer