tirsdag den 8. januar 2008

Julefjol...

Et Juleaftens-LO. Jeg bad mine drenge og to kusiner om at fjolle foran kameraet....og her er resultatet...nogle fjoller mere end andre :O) Det var en skøn juleaften og ungerne nød at være sammen .....der blev i al fald grinet til den helt store guldmedalje !
Jeg har brugt min favorit karton (prisme) og stemplet med mine "fnug" skumstempler sådan lidt rundt over det hele og givet dem en lille klat glimmer i midten. Overskriften er også stemplet, men det står ikke så tydeligt, her på fotoet...og giver også lidt genskin. Men pyt så...
Selve fotoet har jeg lavet sepia og ændret str. og printet det ud....det er nu godt at jeg fik mig den printer !
Det alt for i dag...jeg måtte tidligere hjem fra arbejde i dag, da Jonas skulle til bøjletandlægen...og ÅH hvor var det skønt at tage hjem mens solen endnu var fremme...det savner jeg. Aftsted til Hyllinge til tandplejen...ud og handle...på biblioteket...lave mad sammen med manden....og NU skal vi se "Vikaren" sammen med ungerne. Ærgeligt at det nu tisser ned...for jeg havde også planlagt en god lang tur med Snoopy...men det kan jo være at det er klaret lidt op, når filmen er slut....
Det var hyggeligt, at du kiggede forbi :O)

9 kommentarer:

  1. ejjjuj så lækkert lo, og det billede der. det er jo bare supert :)

    SvarSlet
  2. Herligt med fætre og kusiner, som er tæt på hinanden i alder, det er så skønt når de hygger sig sammen :)

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Lækkert LO. Kan gode lide at det er tone i tone, med et lille turkis twist.

    KOm til at mindes mine egne barndoms juleaftner sammen med mine fætre og kusiner. Det var ren råhygge, sjov og spas!

    SvarSlet
  4. Dejligt billede af ungerne :)..jeg kan godt li' din tekstbox og sepiafarverne på billedet :)

    SvarSlet
  5. Skæn effekt med de der snefnug. Elsker altså også bare sådan nogen "gør dig til foran et kamera" billeder :-)

    SvarSlet
  6. WOW vildt flot LO.Er vild med farverne, og skønt billed af ungerne.
    Herligt at kunne printe selv ikk???
    Glæder mig til vores shoppingtur imorgen:-))

    SvarSlet
  7. Så lækkert LO og dejligt at man også har fjollebilleder af ungerne!

    SvarSlet
  8. Hvor er det et rigtig godt LO, synes at det er fedt at det ikke er holdt i traditionelle julefarver, rødt og grønt som jeg klart er slem til, og man er jo slet ikke i tvivl om emnet alligevel...flot flot....

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  9. Sikke et flot jule-LO! Og jeg kan så godt li' billeder i sepia - det giver sådan en fin stemning, synes jeg.
    Cool med de stemplede snefnug og sikke nogle herlige unger! :-)

    God søndag!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer