mandag den 21. januar 2008

Flere cirkler...

Her er så den bette "Cirkeline", som jeg kalder det nye medlem i scrapkassen ! Et herligt stykke legetøj. Ihh, man kan jo lave de fineste cirkler..og så nemt..uden at hidse sig det mindste op :O)
Den kan jeg altså godt anbefale. Herunder et LO fra Paris. Ungerne og jeg står under den nye Triumfbue i La Defense og jeg tror, at Steens mening var, at man ud fra os, skulle kunne ane afstanden til den gamle Triumfbue...jo, den er skam med...den er i den nederste cirkel. Og familien kom i den grad ud af fokus :O) Men et herligt foto anyway...derfor skulle det scrappes.


7 kommentarer:

  1. Synes det er et rigtig godt LO, og et fedt billede ;)
    Og tillykke med din nye "Cirkeline" :D

    SvarSlet
  2. wawww super flot lo, supert billede og opsæt :)

    SvarSlet
  3. På trods af, at billedet er ude af fokus, ja så synes jeg det er et FEDT billede! Sjov måde at bruge cirkler på - meget flot!
    I det hele taget et lækkert LO! Og tillykke med Cirkeline! :-)

    SvarSlet
  4. Ude af fokus - det er du vist aldrig når du scrapper. Du kan få det bedste ud af ingenting - der med ikke være sagt at I er ingenting - misforstå mig ikke. Det er super scrappet !!! Nu kommer vi vel til at se cirkler overalt...hi hi så må du lave et med roterende fis i hatbunken....

    SvarSlet
  5. Tillykke med din nye cirkelline. Sådan en ønsker jeg mig også. Skønt LO du har lavet. Utroligt, hvad der kan blive ud af så få materialer. Der venter en lille award til dig på min blog.

    SvarSlet
  6. Det er altid skønt med nyt legetøj! Længe siden jeg har kigget forbi, men skønne skønne LO'er du ahr fået lavet på det sidste - håber du bliver glad for dit vikariat på ældrecentret!

    SvarSlet
  7. Den er smart den cirkelfidus. De er næsten umulige at lave uden. Det ser godt ud, på den måde du har brugt dem på dit LO.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer