torsdag den 24. januar 2008

Et begavet farvel...

Ja, i dag var så sidste arbejdsdag hos SAXO. Selvom jeg kun nåede at være der i prøveperioden, var det altså alligevel lidt vemodigt at skulle sige farvel. For man kommer jo lynhurtigt til at holde af sine nye kollegaer...sikke meget fis der blev sagt OG sunget....det var nogle søde og sjove mennesker ! Jeg har lovet, at "chikanere" dem med nogle "brokkemails"...og jeg skal da helt sikkert bestille mine fremtidige bøger hos SAXO.com...det kan jeg også anbefale Jer andre at gøre...super service...og en pæn portion scrappebøger :O)
Jeg blev herligt overrasket, da en af mine kollegaer tittede frem om hjørnet, med en flot buket blomster til mig fra alle på kontoret....og der kom sørme mere...en skøn lysestage fra Menu og den super lækre kogebog "Sølvskeen", der for italienerne er, hvad "Frøken Jensens kogebog" er for danskerne.
Jeg fyldte godt i toget på vej hjem...og alle kiggede på den smukke buket og kom med kommentarer :O)

Det var lidt fra dagen i dag...nu skal der pakkes og gøres klar til skiferie i Østrig.
Tak fordi du kiggede forbi.

9 kommentarer:

  1. Neej har du været ansat hos Saxo, den side er jeg jo blevet fuldstændig fan af, og har anbefalet til andre. Fra en kollega, til hvem jeg har anbefalet Saxo, har jeg fået at vide, at jeg er et dyrt bekendtskab, fordi hun har købt en masse bøger på Saxo og givet sin mand et gavekort dertil.
    Ja, der er vildt mange scrappebøger, har allerede købt en del. Og har også Saxo på min blog sammen med andre vigtige web-sider, jeg tit er inde på.
    Hvor må det være træls du ikke kunne blive der !
    Held og lykke med at finde noget nyt, vel også gerne med bøger !

    SvarSlet
  2. Det var da en dejlig afsked, selvom det selvfølgelig osse var trist - skønt med nogen gode kolleger.
    Håber du snart finder noget nyt der passer sammen med familien osv. :)

    SvarSlet
  3. Håber du får en rigtig god ferie Christina. Forum er flyttet den nye adresse er forum.thescrapcat.dk Vi synes selv det er et bedre forum. Men tjek det ud, når du kommer hjem.

    SvarSlet
  4. Sikke flotte ting du har fået! Dejligt at de gav dig sådan en flot afsked. :-)
    Vi har altså (IGEN!!) mange ting tilfælles. Jeg skifter job pr. 1. marts - og skal snart have "Mit farvel" ovre i børnehaven. *snøft*.
    Og netop nu pakker jeg til vores skiferie, som går til Frankrig, i morgen lørdag!! hehe! Vi tager så afsted uden børn (sammen med min bror og svigerinde). Vi GLÆDER os! :-)

    Rigtig god ferie i Østrig! Pas på jer selv!

    SvarSlet
  5. Wau nogle lækre gaver og trist du sån måtte forlade Saxo. Håber du bliver glad for dit nye arbejde. Håber hele familien får en skøn tur til Østrig...hvad med vuffilivovsen ??? Ski'er den også ???

    SvarSlet
  6. Sikke fine gaver du har fået....hmmm...mon man kan låne den bog på biblioteket....

    Kan du nu have en rigtig god ferie.....

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  7. wawwww nogle lækre ting du har fået.

    håber du har haft en god tur:)

    SvarSlet
  8. Hi søde.
    Stort velkommen hjem til DK igen. Dejligt I har haft en god rejse.
    Bliver spændende med det nye ob på tirsdag:-))

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer