fredag den 18. januar 2008

"Cirkeline"


I sidste weekend var jeg jo på en lille shoppetur til ScrapShop, sammen med Maribi. Hér fandt jeg bla. et kit med dette skønne papir...sådan rigtig drengepapir...til "ingen penge". OG det var også hér, at jeg kom til at købe et smart cirkelskæresæt fra Fiskars. Og det skulle jo straks tages i brug...og her er så resultatet. Et LO, som Jonas om ikke så mange år, vil hade :O) Og kærsten vil elske det !
Jeg fik også lavet et noncirkulært LO af min kære, lille niece, men det foto må tages om i morgen, for jeg er ikke altid så heldig med at få det taget, så det kan croppes korrekt. Det er et LO med PANG på...men det må I vente med at se, til i morgen.
Fredag aften...Disney Sjov...derfor tillod jeg mig liiiiige at sætte mig lidt ved PC'en. Steen er til fødselsdag og kommer sent hjem. Så for at lave total-moar-hygge, fik Simon lov til at bestemme aftenens menu. Den bestod af hjemmelavet majspandekager med kylling og grønt, en lille skål slik til Disney Sjov og en skøn skål abemad til når vi skal se X-Faktor. Så nu må jeg hellere op og få skåret en masse dejlig frugt ud !
Ha' en hyggelig aften og på gensyn i weekenden :O)

7 kommentarer:

  1. Super LO, det er rigtig flot det papir du har brugt - og fedt med cirklerne. Og du har nok ret - det bli'r sådan et "hade"-LO for knægten ..men moren vil nok elske og vise det frem *G*
    Håber I har haft en rigtig hyglig fredag aften :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et flot LO med alle de cirkler..... ;o)

    SvarSlet
  3. Herligt LO, ser rigtig godt ud med cirklerne. Vild med de tæer der stikker ud fra dynen.

    SvarSlet
  4. Lækkert LO du har fået kreeret, flot opsætning, er vild med de cirkler, fede farver du har valgt...Der er klart noget maskulint over det. Flot flot.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. super flot lo, rigtig maskulin og det ser godt ud med de cirkler :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare et lækkert LO! Skønne, skønne farver og hvor er børn altså bare søde når de sover :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med det nye værktøj - som jeg kan se er det brugt på smukkeste vis. Bliv endelig ved og din søn vil hade dig og din svigerdatter vil le sammen med dig...hi hi

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer