torsdag den 6. december 2007

Uden kamera...

ALTSÅ hvor kan man savne sit kamera ! Steen har taget det med til Østrig....så jeg kan desværre ikke vise dekorationer, nisser eller engle...ENDNU ! Jeg har heller ikke fået taget billeder af de LO'er jeg fik lavet i går...og nu er mit første minialbum (20x20...er det også mini?)
også færdigt !
Så indtil weekenden bliver der ingen julebilleder fra mig :O(
Nu vil jeg trække i løbetøjet og snuppe en lille tur rundt i Hvalsø...ih, hvor jeg nyder at skrive det....er så stolt af mig :O) MÅ i gang med at smide nogle kilo...igen.

(hmmm..nu står det på engelsk på mine "knapper" og faner...? )

6 kommentarer:

  1. Nåå men så må vi jo bare vente til du får taget nogen billeder ;)
    Glæder mig til at se dit minialbum - og rigtig go' løbetur :)
    Det der engelske er hos alle idag ser det ud til :)

    SvarSlet
  2. Ja, vi venter gerne, men så vil vi have dobbelt så mange....
    Jeg har det på samme måde med kameraer, så derfor har gemalen og jeg hver sit. Ikke nogle store fancy nogen, men nogen der er helt okay i brug. Men det fancy kommer, hvis min pengepung begynder at vokse en dag ;-)))

    Hygge fra Betina, som er sygemeldt, og derfor har rigtig god tid til at lave indlæg på bloggen hver dag ....LOL

    SvarSlet
  3. Åhhh, jeg kan heller ikke undvære mit kamera. Heldigvis tager min mand meget, meget sjældent billeder - så kameraet er så godt som mit!!!

    SvarSlet
  4. Det lyder også mega sejt, så du skal bare være stolt! Her i huset er kameraet også MIT, og så har jeg et i min mobil med ligeså mange megapixel som det digitale... sådan som backup... :-)

    SvarSlet
  5. ØV - Christina...så må vi jo vente..Men til gengæld er jeg fuldt vågnet nu...bare af at høre din musik...Danser samba med katten og griner af nissen som vi har fejet væk. Glæder mig meget til at se dit album.

    SvarSlet
  6. Man venter jo gerne på noget godt ik'? :-)

    Vi har heldigvis også hver sit kamera, ellers var det gået helt galt herhjemme, da vi begge tager mange billeder :-)

    Sejt med en løbetur, - gid jeg kunne mande mig op til det :-/

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer