onsdag den 19. december 2007

Post(traumatisk)...


Ja, jeg synes altså, at jeg mangler at modtage lidt flere julekort !!! Her sidder jeg og laver kortene selv...har sendt de fleste i sidste uge...og 3 mere i dag....og har selv modtaget 3....hvoraf det ene er et, som Steen har fået af en kunde (men han syntes åbenbart, at det også skulle op og hænge :O) ) Nå, men selve ideen med at hænge dem på klaveret, synes jeg er god..også nu da jeg ikke har en charmerende pejs i stuen :O) Jeg har bare spændt et stykke ståltråd fra lysearm til lysearm og sat nisseklemmer på. Håber, at posten kommer med lidt flere til mig...men måske er det bare mig der er utålmodig (nårh ja, nu jeg selv nævner det).
Tak fordi du kiggede ind i min stue.

11 kommentarer:

  1. åhhh, hvor ser det hyggeligt ud, du skal bare se i morgen vrimler det nok ind med kort:)

    SvarSlet
  2. Jeg vil da gerne sende et kort ;o) Jeg har kun fået 2 julekort . . . trist, men posten har vist ikke opdaget, at det er jul.

    God aften til dig.

    KH Heidi

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig hyggeligt ud den måde du har hængt nissesnoren op på. Du skal se, der kommer helt sikkert flere kort i kommende dage.

    SvarSlet
  4. Hvor hyggeligt og jeg håber mit kort når at ankomme inden 241207...
    Så skal der altså ikke spilles på klaveret juleaften ???

    SvarSlet
  5. Det ser super hyggeligt ud. God måde at vise julekortene på! :-) Og ved du hvad? Jeg sender hvert år en del julekort, har også gjort det i år - godt nok ikke hjemmelavede, men trykte. Og jeg har ikke modtaget et eneste endnu!! Giiisp! Og det er d. 21. dec. i dag. *snøft*!!

    Tak for vi måtte komme ind i din stue!

    SvarSlet
  6. Det ser så hyggeligt ud! Mine hænger også på en snor, men jeg har hverken kamin eller klaver, så det er en snor med snemandsklemmer, som hænger i en krog i loftet... Der hænger vist 4 julekort nu, og jeg har selv sendt 12 - føler mig lidt snydt ;-)

    SvarSlet
  7. Rigtig hygligt - og der kommer nok flere kort til nissesnoren ;)

    SvarSlet
  8. Ja, oplevelsen er absolut den samme her...og det ikke bare i år, det sker hver eneste år....der er bare nogle mennesker der ikke værdsætter det med julekort, og det har jeg bare accepteret efterhånden.....

    Men kan da også mærke at jeg ikke skrive nær så mange i dag, som førhen....hvilket egentligt er lidt synd. Jeg syntes at det er en rigtig god tradition, som ville være synd hvis den går tabt.

    Hørte også at julemærkehjemmene lider under den store nedgang af julekort. Synd og skam er det.

    Måske vi skulle lave en julehilsen swap næste år ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  9. Ser godt ud med kortene på klaveret, men ville pynte med nogle flere.Håber der er kommet nogen til i de sidste dage. Har ikke selv fået skrevet kort, men tænker at sende kort mellem jul og nytår.

    SvarSlet
  10. Ville lige kigge ind, og ønske glædelig jul
    Hilsen fra Mutte

    SvarSlet
  11. Hejsa

    Kigger bare lige forbi, for at ønske dig og dine kære en rigtig glædelig jul.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer