søndag den 9. december 2007

Minialbum

Her er forsiden til det minialbum, som jeg lige er blevet færdig med.

Albummet vandt jeg til Scrap A Mania i år.

Det hedder Maya Road og er 20x20.












Det var skægt at arbejde med...og "nemt", forstået på den måde, at alle papirer og karton jo bare matcher. Jeg har ikke været god til at bruge så meget andet, udover det der fulgte med pakken :O) Der er jo nok større udfordring ved at lave det hele selv "fra bunden" (lyder nu som opskriften til MAMA's Pizza).

Men dette er altså første forsøg...og er en julegave til min mor. Den skal nok vække lykke :O) Men det gør vel egentlig ALT der har med børnebørn at gøre :O)

Jeg har stadig noget papir og karton og pynt tilbage fra kittet, så jeg vil da sige, at har min mor nogle billeder som hun gerne vil ha' scrappet til albummet, så er det bare at sige til.


Nå, men nu er min mand så endelig kommet hjem fra Østrig. Ja, altså, faktisk kom han hjem fredag...men var allerede ude ad døren igen om eftermiddagen, da han skulle til julefrokost. Så lørdag formiddag, var han vel egentlig først "rigtig" hjemme. Det havde været en hård men god arbejdstur og han havde da også fået brugt kameraet og taget nogle gode billeder derfra. Nu er det sådan, at fordi han har været derned og hjælpe til med at lave en ferielejlighed (i Bad Gastein), så får vi lov at låne den en uge til sommer. Så jeg er da næsten allerede igang med at planlægge sommerferien :O) JA, vi kan jo så ikke tage campingvognen med...eller...det kunne vi vel godt, men det vil da være forrykt, ik :O) Så jeg har da planer om, at vi skal køre videre til Italen, hvor mama her lejer en lækker feriebolig....et sted i Toscana :O) He he...lige hvad jeg havde drømt om...ikke at jeg har noget imod vores campingvogn...men man kommer jo noget hurtigere afsted, rundt og til destinationen, UDEN den på slæb. Det fandt vi jo også ud af, her i foråret, hvor vi kørte "et smut" til Paris.

Nå...men nok om sommer....nu vil vi jo først og fremmest se noget sne, ik' !!!


God søndag og tak fordi du kiggede forbi.

11 kommentarer:

  1. Det er blevet et godt album, som din mor nok skal blive rigtig glad for.

    SvarSlet
  2. Flot album, det vil helt sikkert blive modtaget med glæde, for vi bedstemødre er jo glade for alt med vores børnebørn.

    SvarSlet
  3. Det er da blevet til et super album, og noget rigtig lækkert papir er det absolut. Tror du har ret i at Mormor bliver glad for den.

    Ajj det lyder bare som en super lækker ferie, og nej da, jeg er ikke spor midsundelig. Jeg tager da bare en costa del Skibsted, no problemo......NOT... ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. wawww et utroligt flot album du der har fået lavet :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare rigtig rigtig flot. Rigtig god gaveide :)
    Og jo - vi mangler SNE NU!!

    Glædelig adventsøndag.

    KH Heidi

    SvarSlet
  6. Hvor er det sjovt, at du også skriver om minialbums i dag:-) Synes dit er blevet rigtigt sødt. Kan godt lide, at du har lavet så mange forskellige opsætninger. og det lyder skønt med den ferie.

    SvarSlet
  7. Det er da blevet et fint album..det skal mormor'en nok blive glad for :)

    SvarSlet
  8. Lækkert album - håber din mor bliver glad. Du har haft travlt...utroligt alt det du når. Godt I har en ferie at se frem til - selv om du må undvære manden når han sån arbejder udenfor landets grænser...Juleknus

    SvarSlet
  9. Sikke et dejligt album, jeg er sikker på, at mormor bliver vildt glad juleaften!
    Det lyder som nogle rigtig gode sommerferie planer, men sneen må godt nøjes med at falde i julen og så må det for min skyld gerne blive sommer med det samme :)

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare blevet et sødt og flot album..... Super!!

    SvarSlet
  11. WOW sikke et flot album. Rigtig mange dejlige billeder, kan ikke forstå de har været så små:-))
    Det er nogle rigtig sjove og søde opsætninger du har lavet, dejligt papir.
    Vi ses fredag til fødselsdag. Håber vi får tid til scrap på lørdag, er bare SÅ længe siden

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer