søndag den 16. december 2007

Først skal træet vises, siden skal det SPISES !

Dette skønne jule wales træ skal vi spise i dag. Familien kommer nemlig her om en halv time, da vi holder Jonas' fødselsdag :O) Jeg så ideen her for nyligt...kan bare for min død ikke huske hvor. Men det er jo bare en vandbakkelsesdej og en masse lir :O) Flot og sjov er den og den vækker garanteret begejstring hos ungerne. I går aftes bagte jeg en lækker chokoladekage, og i dag en ølkage samt boller. MON ikke vi bliver "mætte" !
Der blev desværre ikke tid til scrap i går :O( Og jeg kom heller ikke ud og tage nogle flotte frostbilleder. Men jeg satser STÆRKT på sne...snart !
Men jeg er helt sikkert i mega julehumør...sne eller ej. Min radio kører non stop på radio 100 soft, så der er julemusik hele tiden. Og min skønne pakkekalender....herligt! Fik i dag et ark flotte bogstavsstickers i blå/klar. Og min adventspakke fra Cowgirl indeholdte det skønneste thickers alfabet i lækker lækker RØD ! TAK !
Nå, kaffen skal sættes over....gæsterne ankommer snart. God søndag og tak fordi du surfede denne vej :O)

11 kommentarer:

  1. Det var da en SKØN kage! Uhhmmm. Jeg kunne godt bruge sådan et kagebord lige nu - sidder her med halvtømmermænd. Julefrokost i går, som varede til kl. 04.30 i morges. Så ja tak - send bare kage min vej! ;-)

    Jeg håber i kommer til at hygge jer og stort tillykke til fødselaren.

    SvarSlet
  2. Sikken en lækker kage, den vil helt sikkert vække begejstring. Rigtig god fødselsdag til jer.

    SvarSlet
  3. Tillykke med Jonas.
    Det ser godt nok godt ud.
    Men du er jo også rigtig god til det. :-)

    SvarSlet
  4. NÆH, hvor den er FLOT!!!! Sikke du kan:-))
    Surt vi nåede at scrappe igår, men nu er det snart juleferie, og så SKAL vi bare nå en hyggedag ikk???

    SvarSlet
  5. Den ser fino ud den jule-føsdags'kage..ha' en rigtig god fødselsdag :)

    SvarSlet
  6. mummmmmmmmmmmsss.hvor ser den dog mega lækker ud, blir da helt lækkersulten

    tillykke til fødselaren :)

    SvarSlet
  7. Tillykke med ham, hmmm...mon juletræskager er in for tiden, Har lige været på Netties blog, og der var også et slagsen...men lækker ser den....uhhh mums ...ølkage, det har jeg ikke fået siden min mormor levede.... mon den kunne blive mailet denne vej engang ved lejlighed..opskriften altså ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Ih hvor ser den lækker ud! Total kreativt, super flot med "kagepynten"...hm..manden har fødselsdag d. 24/12...kageideen "liftes" måske LOL...

    SvarSlet
  9. Sikke du dog har været igang min pige, pas nu på du ikke får stress. Tillykke igen med knægten og der må da være nogle tykke maver at tage billed af nu - lækkert juletræ. Fik du slet ikke scrappet med Maribi ? - HM, gad vide hvad i to så lavede ??? byttede tænder ? Tænk at du tænkte på mig da du så ko-måtten - ja, de kære køer sætter jer i svingninger og jeg er bare så glad for alle de hilsner osv. ih, hvor de varmer, lige så meget som at være i favnen på Mr.Darcy !!!

    SvarSlet
  10. Tillykke med knægten og SUPER FLOT kage!!! sådan en vil jeg også have til min fødselsdag... til jul(i)

    SvarSlet
  11. WAUW en fin kage..... Lige til at sætte tænderne i...:-)

    Tillykke med Jonas i går. Håber I havde en god dag.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer