mandag den 3. december 2007

febril....

....ja, og ikke febrilsk...for jeg måtte simpelthen blive hjemme fra job i dag...feber og ondt i hovedet ! ÆV ! Et par panodiler gjorde dog, at jeg lige kan overkomme at smide et LO på bloggen :O) Billedet er fra Venedig i 2000 og en rigtig turistopstilling. Herligt ! Papiret fra SPS novemberpakke. Sassafrass Lass "Life is beautiful/Harvest time" og "Indian Paintbrush", brad, bånd, filtblomster og -sommerfugle.
Fik ellers en herlig overraskelse med posten her til morgen....en kuvert fra Cowgirl med 4 adventspakker ! JUBIIIIII ! Det gør godt på en sygedag ! Nu ligger de 3 pakker og frister på mit bord....jeg har kun prikket en lille smule :O)

10 kommentarer:

  1. Yeps og cogirl frabeder sig mere prikkeri...pænt vente unge dame - syg ell. ej...God Bedring og skønt LO. Embrosser du selv (de sorte bogstaver) ?

    SvarSlet
  2. Synes det er så modigt, at du tør lade så meget plads stå tomt på et LO. Det ser rigtigt godt ud synes jeg. Men jeg har så sjældent modet til det selv:-)
    Rigtig god bedring. Det halve af landet er vist syge for tiden.

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring - håber du er på toppen snart igen :)

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring til dig.

    super lo der også :)

    SvarSlet
  5. Hvor godt, musikken passer fuldstændig til LO'et, det er da vist ikke ren tilfældighed....selvom jeg bliver forskrækket hver gang...

    Super LO, og som Ragna siger, modigt at du lader så meget stå tomt.....skal vist have udfordert mig selv en dag.....lækkert papir også...

    Hygge fra Betina, som også ønsker dig god bedring

    SvarSlet
  6. Er helt vild med farverne
    på dette LO. Flot papir, og flot opsætning.

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring med dig!!

    SvarSlet
  8. God bedring - forhåbentlig er du bedre i dag! Og super flot LO, skønne farver og Venedig er jo dejlig! Er helt enig med Ragna og Betina...! Flot at du kan opsætte LOét således...siger hende der helst overklistrer sine LO´er ;-)

    SvarSlet
  9. Flot LO! Og super flot billede!! :-) Nu glæder jeg mig allerede til at komme ud og sommer-ferie-rejse igen!

    Rigtig god bedring! Du er nok blevet ramt af det som halvdelen af DKs befolkning er ramt af. Der er bare SÅ mange syge netop nu, at det er helt vildt.

    *sender-dig-varme-tanker-og-varm-the*

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer