onsdag den 26. december 2007

En vov'et ønskeseddel.....


Rigtig glædelig (bagh)jul til alle ! Endelig fik jeg tid og overskud, til at lægge lidt på bloggen. Og det har også sitret i mig, efter at tage SPS decembermånedspakken i brug. Deri var bla. det skønneste jule/vinter papir fra BG, som hedder "Figgy Pudding". AHHHH....elsker BG ! Det er også det papir jeg har brugt til dette LO. Og det blev altså nødt til at handle om Snoopy, da jeg har fået det skønneste "hunde-dims" i pakkekalenderen. Her er et lille kødben, hvor på der står love my dog og en skøn lille kødbens-clips...sådan en har jeg aldrig set før. Selve fotoet af Snoopy er ikke det bedste....han ligner jo en monster-hund med de øjne...men sådan er det jo i denne mørketid, med blitz...grrrrr. Og det skulle jo gå stærk med at få snuppet billedet....den nissehue sad bare ikke særlig godt fast :O) Jeg stod faktisk med to hundeguffet i MIN mund, for at holde ham "fanget" (spyt host hark).
I går lå jeg brak på sofaen....en hovedpine som startede morgenen d. 24. holdt ved hele dagen i går. Havde vist også lidt feber, for jeg faldt hele tiden i søvn. Fik dog spist 2. dags ris a la mande og konfekt, samt set lidt julefilm. I dag skal vi til svigermor og spise frokost og op på svigerfars gravsted...de har nemlig bryllupsdag i dag. Jeg har lavet lidt til frokostbordet. Det blev til en anderledes tunmousse (med hakket kapers, soltørrede tomat og oliven i ) samt noget som jeg kalder "Blomkåls-forret". Den består af rå blomkål i bitte buketter, banan i tern, i en dressing af cremefraiche, lidt mayo, fransk sennep, karry, salt, peber, citronsaft. Oven på pyntes med masser af rejer og karse. Det lyder måske underligt....men det smager himmelsk ! Folk kigger altid underligt på mig, når jeg fortæller om den. Men måske er der nogen af Jer, der kender den ? Ligesom med ølkagen...den var der jo en del af Jer, som kendte.
Slut herfra og tak fordi du kiggede forbi. Fortsat god 2. juledag.

8 kommentarer:

  1. Hvor skønt at lave sådan en ønskeliste fra hunden. Det er sjov læsning på LO'et.

    God 2. juledag til dig og din familie :-)

    SvarSlet
  2. Sådan en sød bette hund har da selvfølgelig osse en ønskeseddel ;D
    Super LO..og jepz ..den dec.pakke er bare i orden ;)...
    Ha' en god 2.juledag - uden hundeguffer *G*

    SvarSlet
  3. Herligt LO, - med en herlig Snoopy.
    Fedt han vil have en nissehue på, det kan vi ikke få Cæsar til :-) :-)

    Fortsat god 2. juledag til dig og din familie.

    Tusind tak for kalendergaverne :-)

    SvarSlet
  4. ØV med den hovedpine, håber drengene hjalp dig igennem dagen.
    Hvis min mor havde levet ville mine forældre også have haft bryllupsdag idag - 59 år...
    Lækkert LO, jeg giver dig ret det BG papir er super og jeg håber den bette hund har fået nogle af ønskerne opfyldt. Dejligt atter at se et LO fra din hånd. KNUS

    SvarSlet
  5. God bedring til dig, håber at du snart må blive frisk. Det er så ærgeligt at ligge brak, når det er fridag

    SvarSlet
  6. LOL............Hvor er det bare godt fundet på, "respekt" som de unge siger, el. sagde...kan ikke altid følge med ;-)

    Men ideen, titlen og ønskesedlen er til topkarakter....der er ingen anden udvej, den er nødt til at blive liftet.....

    Vi har også en sort hund, men synes nu hellere ikke at den er til at fotograferer om sommeren.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  7. rigtig god jul til dig og dine, håber i har haft nogle rigtig skønne dage :)

    SvarSlet
  8. Hvor er Snoppy fin, utroligt han kunne sidde stille, hi hi...
    Skønt med det BG papir, ser rigtig godt ud med de firkanter.
    Har hunden fået opfyldt nogen af ønskerne???

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer