søndag den 30. december 2007

Det var det træ....

Et rigtigt jule LO....ungerne pyntede selv træet i år...Steen og jeg sad i sofaen og slappede af og kiggede på. Nej, det vil sige, at Steen som altid sætter lyskæden og stjernen på først. Ungerne syntes, at det var hårdt arbejde at pynte træet...men man behøver jo heller ikke hænge ALT pynten på :O) Jeg har simpelthen SÅ mange julekugler...og mange forskellige. For da jeg i tidernes morgen startede op med at skulle have mit eget juletræ, kørte jeg med forskellige "temaer" år for år. Så jeg har kugler i alverdens farver :O) Men de kugler, som jeg er gladest for, er de kugler, som hang på min mormors juletræ. De stammer tilbage fra 50'erne...krakelerede, misfarvede og skrammede...men dem jeg holder allermest af at kigge på !
Det er også hvad txten på LO'et kort fortæller.
Papiret er fra SPS dec. pakke og er BG "Figgy Pudding".

Jeg er ikke sikker på, at jeg når at blogge i morgen...derfor vil jeg ønske Jer alle GODT NYTÅR !

9 kommentarer:

  1. Fint Lo med ungerne der pynter træet Jeg synes at det er skønt med et "overpyntt" juletræ. Så er det rigtig jul :-)

    SvarSlet
  2. Det er da det rene julehygge i familiens skød. Jeg elsker også gamle kugler og værner meget om dem. Dejlige julefarver på dit LO og fin ide med at skære træer til pynt...og så produktiv du dog er - hvornår får du tid, når de andre sover ?

    SvarSlet
  3. jeg bruger skam også alt det gamle julepynt, sådan skal det være synes sønnikke, som hjalp mig med at pynte vores træ! Dejligt LO! Rigtigt godt nytår!

    SvarSlet
  4. åhhhh, hvor er det ddog et herligt LO, det er jo bare den ægte julehygge der, super flot.

    godt Nytår :)

    SvarSlet
  5. Skønt med de jule-LO's, dejligt med noget inspiration til egne ;-) Fine julefraver er det jo, sød og enkel opstilling, men ingen tvivl om at det er jul.

    Tak for din hilsen på min blog....og jeg er næsten sikker på at en af os 2 har en sort tankgang, omend ikke begge....jeg har ihvertfald gået og smågrinet siden jeg læste kommentaren, så min må jo være sort kan jeg jo så konstaterer.

    Tak for i år, og kan du og dine have et rigtig godt nytår.

    Knuz fra Betina, som stadig sidder og smågriner

    SvarSlet
  6. Jo mere pynt jo bedre :)...jeg kan helt tilslutte mig det gamle julepynt - det med "sjæl".... :)
    Rigtigt godt nytår til dig og din familie :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det et skønt Lo! Jeg har så sent som i dag siddet og kigget på mine juletræspyntnings-billeder - og jeg tror lige, at du gav mig en ide! tak for inspirationen - og godt nytår!!

    SvarSlet
  8. SKØNT lo og lækkert at ungerne får lov at pynte! rigtig godt nytår!!

    SvarSlet
  9. Skønt LO - og ja, det er så dejligt med et overpyntet træ med alle minderne. I år fik vi også noget fra min svigermor som havde været min mands mormors - gamle glaskugler, og så var der også noget af det pynt, Thomas selv havde lavet som dreng - skøøøønt, selv om jeg måtte slå mig lidt på lårene af grin af hans saltdejs-nisse... ;o)

    Det skal blive dejligt, når Casper begynder at producere...

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer