lørdag den 29. december 2007

CHOKOHOLIC !


Jeg skrev i går til Cowgirl og fortalte bla. andet, at jeg i julegave havde fået 2 kg. hvid chokolade.....det var 5 kg. !!! Synes da lige, at I alle skal ha' lov at nyde chokoladen...med øjnene :O) Om muligt, gav jeg såmænd gerne en smagsprøve....for får jeg nogensinden brugt den op ? Vi skal i al fald have en dessert nytåraften, som indeholder hvid chokolade !!! Og i aften kommer et par venner på besøg til Fondue og....noget med hvid chokolade :O) Hvis der er nogen der ligger inde med en skøn opskrift....indeholdende hvid chokolade, så er jeg interesseret !

7 kommentarer:

  1. ojjjjjjjjj, det må man da sige var et stykke chokolade der vil noget, ummm lækkert :)

    SvarSlet
  2. Hold da helt k...!!! *G*....der er da vist lige til et par desserter..eller 100...du må gerne sende en smagstest til Aalborg ;D

    SvarSlet
  3. Det ligner en mavepine! Tillykke med chokolade - elsker selv hvidt chokolade.

    godt nytår til dig og din familie

    SvarSlet
  4. TJA, det sidste nye indenfor velvære (WELLNESS) skulle være noget at blive smurt ind i chokolade - måske manden vil hjælpe dig med at få det af igen...Ellers kigger jeg da lige forbi med min søde tand.

    SvarSlet
  5. Vildt med så meget chokolade. Glæder mig til desserten på mandag, måske der indgår lidt hvid chokolade???
    Håber vi ses søndag til scrap:-))

    SvarSlet
  6. hmmmmmm 5 kilo chokolade!...når man nu ved, at vi kvinder tager 3 kilo på af, at spise 1 kilo chokolade, så er du ilde stedt søde Christina!! Kan da godt lige sende min addresse, så jeg kan hjælpe dig af med noget af byrden hihi!

    SvarSlet
  7. Hejsa

    Godt nytår til dig, om end det nye år er nogle dage gammelt.

    Jeg er dybt misundelig på din kæmpe plade hvid chokolade. Min absolutte yndlingsslik er sød finsk lakrids overtrukket med...hvidchokolade...MUMS! Det smager fantastisk! Gerne med et saftigt lidt surt grønt æble til, det smager virkelig godt.

    - og - Nej, det er ikke noget jeg lærte at spise da jeg var gravid ;-)

    God fornøjelse! :-D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer