onsdag den 5. december 2007

aqua

SÅ er jeg vist på toppen igen...er dog hjemme i dag med. SÅ nu må jeg scrappe...håber at inspirationen er der, for der bliver vist ikke tid til meget scrapperi, her i resten af december :O(
Har jo ikke scrappet på hverdagene efter job...og så har weekenderne (lige bortset fra den dér skønne scrappelørdag) været fyldt op. Så om lidt..når dagens indlæg er skrevet...og når jeg har set Dr. Phil...ja ja ja, men det er nu interessant at se, og så synes jeg at han er en rar mand...så vil jeg gå i gang med 1,2,3, gerne mange LO'er :O)
Dagens LO starring Simon i Italien, hiden forgangen sommer. Ahh, de minder de minder...og den pool ! Wau den var bare lækker. Eneste minus er, at man jo SKAL iføre sig badehætte. GYS man er altså grim i sådan én !! Men lille Simon kunne nøjes med en bøllehat...og vi ander lærte findusen : Det behøver ikke være en grøn og lilla stribet tætsiddende nylonbadehætte...næh, du må også godt være iført en kasket ! SÅ det valge vi så at gøre. Så kan man så spørge sig selv, hvad det skal gøre godt for ?! En gang pjat, hvis I spørger mig...
Til dette LO har jeg brugt hvidt karton, mønsterpapir "Lizzie Scallop Stripe" for- og bagside, bånd, knap, gelpen, thickers. Hmmm....musikken hertil...ja, det kunne jo være en sang med aqua...
Tak fordi du kiggede ind forbi :O)

9 kommentarer:

  1. åhhhh, så skøn lo du har lavet, og det er en super flot opsæt du har brugt, herlige billeder og farver også-


    ha en god dag :)

    SvarSlet
  2. Skønt LO. Kan godt huske det med de badehætter da vi var i Italien.. GYS de var grimme. Tror faktisk min mor har gemt dem... ?! vi kunne nemlig ikke nøjes med en kasket..

    SvarSlet
  3. Jammen lillemanden er jo skøn - selv med hat på. Hvorfor får vi ikke lov til at se jer andre med de skøre badefiduser på ? Blomsterne i hjørnerne er superseje og det er farverne også. ØV - du ikke har tid til mere scrap...jeg kigger jo forbi dagligt for at følge med...God arbejdslyst i storstaden...

    SvarSlet
  4. Ihhhh hvor er det fint:-)
    Meget anderledes opsætning end du plejer, men super flot. Er meget imponeret af din evne til at tænke nyt hver gang.
    Skønne blomster i hjørnerne.
    Nu må jeg tage mig sammen og få scrappet de næste dage..

    SvarSlet
  5. Hej Christina, Flot LO! Aj hvor er de store blomster lækre...!!

    SvarSlet
  6. Nååårh han er sød - den lille fyr, og flotte farver :)

    SvarSlet
  7. Det blev et lækkert LO! Og så sød han ser ud, der i sin bøllehat.
    Lækre knapper du har brugt, som er sådan rigtigt "vandfarvet". Og ric rac båndet ligner små fine bølger. FLOT LO!

    Og det med de kasketter!! Det er da for underligt. Hvad skulle det gøre godt for!?? Hmmmmm.

    Jeg håber du har fået scrappet!!

    Glædelig 6. december!

    SvarSlet
  8. Skønt skønt LO - gode farver, der lige passer til stemningen. Dejligt med alle de minder - det er jo det det handler om :)

    KH Heidi

    SvarSlet
  9. Åh.... sikke et skønt LO. Man kommer jo helt til at savne sommeren....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer