lørdag den 1. december 2007

1. december...

Endelig blev det den 1. december ! Ih, hvor har jeg glædet mig til at gå om bord i min helt egen pakkekalender ! Og hvilken kalender ! EN SCRAP KALENDER :O) Jeg er nemlig med i en kalendergave swap, og derved har jeg afsendt 24 pakker og modtaget 24 pakker. Jeg gik længe og funderede over, hvordan jeg skulle hænge pakkerne op....alt for længe, for lige pludselig var det dagen før dagen, og jeg var endnu ikke kommet på noget smart/sødt/scrapagtigt...derfor fandt jeg den gamle, broderede, hessian (nej, det hedder det vist ikke...men det ligner) kalender frem, som jeg også fik gaver på, da jeg var barn. Og det er bare rigtig hyggeligt.

Og her er så endnu et LO fra den famøse lørdag. Et billed af Jonas (5år) der sidder og lægger en meget fin makeup :O) GODT at det kun var noget børneansigtsmaling og ikke mine farvelader fra kosmetikskuffen. Papiret er noget, som jeg aldrig troede jeg kunne få brug for...der kan man bare se :O) Det er papir fra Karen Marie Klip og hedder "Marias pattern mosaik". Men det passer jo bare helt perfekt...matcher det spejl med hjul på, som Jonas sidder foran. Cirklerne er udklip fra henholdsvis for- og bagside af papiret. Jeg har også brugt lidt knapper (nej dog, virkelig) og et stempel fra 7gypsies fra SPS novemberpakke. Karton fra Prisme.
Rigtig god 1. december og tak fordi du kiggede forbi !

4 kommentarer:

  1. Hvor er han sød Christina - jeg ville nu gerne have set ham forfra da han var færdig. Det er da noget sejt papir som lige passer til krussedullehovedet !!!

    SvarSlet
  2. Den ser hyggelig ud din julepakkekalender. :-) Og dér på nr. 21, 22, 23 og 24 hænger pakkerne jo fra mig! Herligt!

    Jeg selv har ikke fået mine hængt op. De ligger og ser fine ud i en gammel strandtaske. Men hvor er det dejligt at åbne en lille scrappepakke HVER dag indtil jul!

    Flot LO du har lavet. Og ja, papiret passer da helt perfekt til billedet. Og herligt billede i øvrigt! :-)

    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  3. super flot pakkekalender, det er bare rigtig spændende.

    og super lækker lo du har lavet også :)

    SvarSlet
  4. Det er så skønt, når et stykke papir, som man flere gange har overvejet nærmest at kassere, pludseligt får et perfekt billedmatch. Kan godt forstå du syntes, at det papir var lidt svært. Hvor er det dejligt med hjemmebroderede julekalendre. Det er rigtig julestemning, synes jeg.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer