onsdag den 21. november 2007

Venezia

Et LO lavet ud fra novemberpakken fra SPS. Egentlig et foto som først virkede som et kiks...men nu da jeg fik det i hænderne igen, synes jeg, at det er vildt flot, at modlyset gør at man ikke "ser" Jonas, og at guldet på gondolen skinner. Faktisk er jeg ret så vild med det nu :O) Og lidt lækkert papir højner det jo også :O)
Jeg har brugt: Papir fra 7gypsies "Fleur Noir", Bazzil karton til matten, thickers fra "Creative Imagination "Platforms", C.I fotohjørner, sort bånd, guldtush, sort gelpen.

Nå, men for pokker hvor er det træls, at jeg ikke har tid/overskud til lidt hverdagsscrap :O(
Men sådan er der jo nok mange, der har det...jeg har bare været "heldig" at have haft "fri"
til det i 3 måneder...så tror da fa.... at man har abstinenser :O) Håber virkelig at jeg kan sætte mig ned i weekenden...igen....og få scrappet dér. I søndags tilbragte vi hele søndagen i Hvalsø Hallen, da Simon var til klatrestævne. Det var nu hygeligt nok...og ALDRIG har jeg set SÅ mange kager...og så til et sportsstævne !!! Alle mødre havde åbenbart bagt og medbragt...ja, også jeg...NU ærger det mig, at jeg ikke tog et foto af det...sløv scrappehjerne åbenbart....

Slut herfra...jeg skal skrive ungernes juleønskeseddel og maile den rundt.....JA, det er jo snart jul:O) Tak fordi du kiggede forbi !

6 kommentarer:

  1. Flot flot LO..og som du selv siger så kan man ændre mening om et billede - når man måske lige finder papiret der passer til ;)
    Altså du sku' jo ha' haft et billede eller 10 af alle de kager *tsk tsk* ;D

    SvarSlet
  2. Ja, man sidder jo herovre på Fyn og bliver helt bekymret over der ikke kommer så megen scrap fra din hånd for tiden - det er savnet. Men jeg kan udmærket forstå du har travlt i hverdagen. NAM NAM jeg ville da også gerne have set alle de kager. Skøn musik - der lige passer til dit fine nye LO.

    SvarSlet
  3. Skøøøønt papir og hvor ser det altså bare super godt ud at du har tegnet mønstret op med guld nogle steder!!! Og ja det er bare et super fedt billede!

    SvarSlet
  4. Jeg forstår godt du er glad for det billede. :-) Og det er så flot som "guldet" på gondolen og "guldet" i mønsterarket matcher. Flot LO!
    Åhhh jeg ved hvad du mener med ikke at få tid til scrapperi i hverdagen. Jeg er ved at "Komme tilbage" - dvs. at jeg både kan overskue en vild arbejdsdag og så lidt scrap senere hen. Men det er altså mest i weekenderne jeg scrapper!

    Hyggeligt at høre lidt nyt fra dig! :-) God (scrappe) weekend!

    SvarSlet
  5. WOW et flot LO.
    Er vild med det mønsterpapir, og hvor er det flot med guld til.
    Imponerende at du når at scrappe..Selv når jeg intet lige pt. Og denne weekend står i fødselsdagens tegn. Glæder mig til vi ses søndag ;-))

    SvarSlet
  6. super flot lo, og det papir der, det er dog godt nok lækker :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer