torsdag den 8. november 2007

Vandkunst....


Så sneg der sig lige et sommer LO ind....og så her om efteråret...tsk tsk. Men ok vand er vand....om det er i havet eller kommer fra himlen, ik :O) Og det har da været en lidt trist og småvåd dag i dag....
Her har jeg hevet en ordentlig filtbort frem fra scrapkassen og det var sådan set den, der var udgangspunktet i LO'et. Sommerfuglene er fra et ark vellum, som jeg har klippet ud. Kartonen har en sandagtig struktur og passede jo perfekt til billedet. Bogstaverne er købt på SAM og er fra Queen & Co. ligesom filtborten er.
Jeg har et par LO's som jeg ikke har fået taget billed af endnu...det bliver jo ikke så godt med blitz, så det må vente til lørdag. Hmmmm...gad vide om jeg overhovedet når at få lavet and til Mortens Aften...eller om det hele går op i scrap ! Måske skulle man satse på en gang lasagne :O)

9 kommentarer:

  1. Wow hvor er det smukt og sikke en lækker håndskift du har!
    Drop anden og køb en pizza, så du får tid til at scrappe ;)

    SvarSlet
  2. Totalt lækre farver til et strand-LO! Den blå farve er bare SÅ flot til baggrundsarket. Og jeg er vild med den filtbord!! Tror jeg snart på købe sådan nogen!
    Super flot LO!

    Rigtig god fredag til dig.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtigt lækkert ud med de forskellige farvede bogstaverne, og effekterne på det ene bogstav.

    psst skrev en pb til dig søndag på thescrapcat...kan se du ikke har læst den endnu :-)

    SvarSlet
  4. wawww utrolig lækker strand LO, lækre farver,og jeg ville godt ha din håndskrift :)

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med det... det er bare så flot med den der bort!! blev det så and eller pizza?! ;-)

    SvarSlet
  6. WOW..... hvor er det bare helt fantastisk og dejligt enkelt. Er helt forelsket i det...... Og skønt billede og, og og......

    SvarSlet
  7. WAU endelig ser jeg en som har brugt den bort - jeg fandt den på en amr.hjemmeside og har ikke kunndet finde den her i DK - kiggede ellers efter den i Ryslinge - men suk nej, fandt den ikke. Så fint en LO - lad and være and og lav nogle flere Christina. Du giver os så meget skub i den rigtige retning. jeg elsker at tjekke din blog for nye LO'er - superinspiration det er hvad du er.

    SvarSlet
  8. Super flot LO!!! Kan godt lide, at det er så enkelt og man kan se det sandagtige papir!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer