onsdag den 7. november 2007

SCRAPSTINENSER !

ARRRRGHHHH jeg vil scrappe ! Men jeg har ikke tid i hverdagen...ikke lige nu i al fald. Og tænk, i dag kom min pakke fra SPS med de lækreste papir, dims og et skønt stempel i. Nu håber jeg at kunne scrappe bare en lille smule i weekenden der kommer ! Lørdag kommer Maribi (Marianne) og mand og børn for at spise and og fejre lille ekstra fødselsdag for Simon...kan vi mon smide mænd og børn ud af køkkenet og så sætte os til at scrappe ? HI HI..ved at du læser dette, Marianne...så nu kan du tage dine scrapsager med og også advare din mand :O)
I morgen skal begge mine unger til fest på skolen...så måske scrap...eller også kan jeg oploade lidt herinde.
Det var så det lidt jeg havde i posen i dag...sofaen kalder :O)

4 kommentarer:

  1. Håber du får scrappet lidt imorgen, eller i hvert fald på lørdag! Glæder mig til at se nyt fra dig ;-)

    SvarSlet
  2. HI HI, jeg pakker til lørdag:-) Mon ikke vores mænd kan underholde sig selv??

    SvarSlet
  3. Ja, det er ikke så sjovt at sidde med scrapstinenser. Jeg kender det godt. Jeg scapper stort set også kun i weekender - og jeg vil så gerne scrappe MERE!! :-)
    Og den fest på skolen, den skulle min kære nevø (3. klasse) og niece (1.klasse) og deltage i! ;-)

    SvarSlet
  4. Tænk at du har overskud - når du ved der kommer gæster og en lang hverdag har du også fået - Superdame !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer