torsdag den 1. november 2007

SÅ træt...


Sådan hér ligger jeg garanteret om ikke så længe :O) GRRR mand har simpelthen taget billed af mig, en dag jeg var faldet i søvn på sofaen...som om det var noget særligt ! OG vi har flere af sådanne slige billeder....en dag så optager jeg hans snorken som hævn!
Nå, men træt i ansigtet er jeg i al fald efter min første arbejdsdag ! Alle de indtryk man får! Men det har været en dejlig dag, for det er altså de sødeste mennesker der omgiver mig derinde på SAXO :O) Det kan kun blive GODT siger min mavefornemmelse mig !
Manden min tog til Sverige i morges om kommer først hjem i morgen aften...så det var da noget af en "debut" jeg fik ! Men alt er gået så godt mht ungerne...og vi fik også aftensmad...af den nemme slags : Frisk tagliatelle med citronolie, carpaccio og friskhøvlet parmesan. Og jeg fik da også lige gået en lille tur med møghunden....ih han var glad for at se mig, da jeg trådte ind ad døren 17.25 ! Ungerne sad og spillede WOW...men de var sikkert også glade :O)
Jeg kommer sikkert til at sove godt i nat....for det gjorde jeg altså ikke natten til i dag. Som skrevet var jeg jo til koncert i Amager Bio og høre Tina Dickow. WAW EN FED KONCERT ! Og vi sad på allerførste række og skrålede med. Det var STORT !!!!!!!!!!!! Så hele natten sang Tina inde i mit hoved....samtidig med at jeg også var ude i noget scrapperi...sikken en nat !
Rynkestrygejernet fik jeg jo også prøvet.....det var skønt at bare ligge der og få en ansigtsbehandling...synes godt at jeg kunne se en forskel....jeg fik nemlig kun strøget halvdelen af ansigtet....så jeg var til koncert med en glat og en krøllet halvdel...tænker lige på "Janushovedet" hér :O) Nå, men udover behandling købte jeg også nogle skønne produkter af mærket Nu skin.....det er det jeg siger: Jeg er GOD til at shoppe :O)
Nu er det bare at sige: Godnat herfra ! Og sov godt !

6 kommentarer:

  1. Skønt du havde en god første dag og dejligt med den gode mavefornemmelse!! Du fortjener at sove godt!

    SvarSlet
  2. Den slags billeder har vi også...mænd altså. Vi må håbe de ikke mødes i Sverige og finder på flere unoder sammen (Rene tog også afsted i går morges). Sov nu godt, og dejligt med dit nye job. Skal du også have strøget den anden side? Fnis

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Yeps - jeg fik lige sat fingrene forkert på tastaturet. Men jeg ville altså skrive...
    Husk nu at vende den glatte side uda næste gang du tager en morfar på sofaen...så bliver billederne nok pænere :-)Dejligt at høre den første SAXO-dag gik fint og så kommer der vel snart Tina LO'er ? Håber du kan tage en slapper med mand og unger i weekenden - KNUS

    SvarSlet
  5. Du er blevet tagged, se min blog.

    SvarSlet
  6. Mænd er nu mærkelige ikk?? Klaus har også fotagraferet mig sovende flere gange på sofaen, mærkelig vane hi hi ..

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer