søndag den 25. november 2007

Ping Pong




AJ hvor fik jeg bare scrappet løs i går ! 5 (skriver:fem) LOer fik jeg lavet. Det var bare SÅ hammer hyggeligt. Og ind imellem scrapperiet blev der også tid til lidt rydden op og madlavning og om aftenen (gys) MGP. Havde ellers håbet, at ungerne ikke havde opdaget, at der kom MGP...men det gjorde de så...POKKERS...men det viste sig at blive rigtig hyggeligt :O) Og ungerne synes jo at det er "fedt" at vi gamle forældre kigger med :O) Nå, men da det var slut og ungerne sendt i seng, blev der lige overskud til et sidste LO. Der sad jeg i køkkenet til over midnat. Som min mand sagde:"Nå, så fik du da vist også scrappet for en hel uge og den næste med!". Herligt !

Dette LO var faktisk et, jeg ikke nåede at færdiggøre forrige weekend. Jeg manglede nemlig hvid acryl og en smart malerrulle, som jeg så lånte af Maribi i går. Irriterende når der ligger sådan et næsten-færdigt-mangler lige en dims-LO....og man cirkler omkring det og VIL bare ha' det færdigt. Er sikker på, at I alle kender det :O)

Papiret er fra SPS novemberpakke og passer jo super godt til bordtennisbillederne !
De andre LO'er oploader jeg i løbet af ugen...det er nu ret smart at ha' lidt i godtposen, når man nu ikke får scrappet i løbet af ugen :O) Jeg kommer også til at vise mit første scraprelateret køb hos SAXO.com...skal lige ha' taget nogle fotos af det...et køb, hvor jeg tænkte: Hmmmm ?!
Vi ses i løbet af ugen. Tak fordi du kiggede ind :O)

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle herlige billeder af Jonas. Genialt med G'et i billedet.
    Tak for de herlige boller, og den søde kurv;-)
    Vi må absolut finde en fast scrappedag, lyder da meget aktivt at gå til scrapping!! (Min søster går til spinning, er det ikke næsten det samme???

    SvarSlet
  2. Uha jeg er lige ved at tro at det papir kan udløse et epeleptisk anfald!!!! Man kan i hvert fald blive bims af at se på det! Fedt at du rigtig har fået scrappet igennem!

    SvarSlet
  3. 5 layouts! hold da op du har været produktiv! dejligt friske farver på dette!

    SvarSlet
  4. Hold da op...gulp.....5 LO's, det er da bare godt gået. Lyder som en ønskedrøm her på matriklen.

    Fedt papir du har fundet til de billeder, jeg køber ideen fuldstændig, jeg kan sagtens se alle de bolde suse rundt ;-)

    Flot opsætning med mange billeder, ikke så meget pynt, med bogstaver står tilpas "tosset" til at både fylde og pynte. Godt fundet på.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. Fint LO! Herligt med den prikkede baggrund, det passer helt perfekt til bordtennisbillederne. :-)
    Glæder mig til at se hvad du har købt hos Saxo ... og glæder mig til at se resten af din stor-produktion ;-)

    God uge til dig!

    SvarSlet
  6. Wau det er godt sat op...og så er du ret god til at finde musik der passer til. Jeg glæder mig også til at se de 4 andre din produktive unge scrapping-dame. Tænk i Skolen kunne vi ikke sidde stille og nu kan vi gøre det i timevis !!!

    SvarSlet
  7. Du har da godt nok været flittig :D
    Det er supergodt med det papir til og bogstaverne - glæder mig til at se resten af produktionen, og billeder af det der "hmm-køb" hos Saxo ;)

    SvarSlet
  8. super, super lækker lo, og i utrolig flotte farver:)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer