onsdag den 14. november 2007

På jobbet !


AHHHH...her sidder jeg så på jobbet. Det er skønt at arbejde hos SAXO.com ! Flere har jo spurgt mig : "jamen, hvad laver du så hos SAXO?" Endnu et opstillet billed...NEEEEJ DA ! :O)
Nej, jeg sidder i kundeservice og besvarer masser af mails fra både glade, spørgende og knap så glade kunder. Jeg er endnu ikke "udlært" i telefonen, men det kommer snart. Kontoret er jo helt nyt....se bare de flotte flotte billeder på væggen bag mig :O) I dag fik vi nye hæve/sænkeborde...det var dejligt. Nu mangler vi bare nogle ordentlige stole der kan indstilles i ryggen. Altså jeg synes jo at de sofaer er skønne skønne...se, de matcher mine strømper...betyder det at jeg må tage dem med hjem...nej, min mand vil nok korse sig !
Slut for i dag....jeg oploader nye LO's i weekenden.
Tak fordi I kiggede forbi mig...og SAXO :O)

6 kommentarer:

  1. Ku' du ikke snige bare en enkelt lille sofa med hjem ?? ...hmm..nå ikke ;D
    Det er dejligt, at du trives med dit nye job :)

    SvarSlet
  2. Du kunne da sende det billede til skønne hjem....Ja, de er lækre de sofaer...ser ud til at være et meget behageligt arbejde du har...HI HI...Har du ingen sko ?

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor ser det hyggeligt ud... Kan lige forestille mig et billede fra mit arbejde - det ville ikke så helt så afslappet ud... ;o)

    SvarSlet
  4. :)) Du kan altid få smilet frem hos mig. Kig på min log!

    KH Heidi

    SvarSlet
  5. Det ligner en hel skøn lejlighed du der sidder i! Der ser flot ud, derinde på SAXO - og det er dejligt at høre, du trives derinde. :-)
    Hyggeligt med en lille opdatering fra dig.

    SvarSlet
  6. Hehe skal vi bytte job???? Det ser godt nok hyggeligt ud....og du har smidt skoene og alting!!! Jeg er helt sikker på, at du sagtens kan tage en sofa med hjem uden de opdager det!!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer