lørdag den 3. november 2007

Nu på tryk...

Dette LO har deltaget i en konkurrence i det skønne danske scrapmagasin "My Scrap Corner". Konkurrence gik ud på, at man skulle pynte sit LO med en hjemmelavet chipboard, lavet/pyntet med strimler af mønsterpapir. Det var en sjov udfordring :O) Mit LO vandt ikke. Men skidt med det....det var sjovt at lave og dejligt at MSC ville bringe det i deres blad.
Dette LO er også vist i MSC i forbindelse med et vintertema. Skægt at vise Jonas, at nu er han altså "Danmarksberømt" :O)
Dejligt ellers at få lagt noget på min blog ! Har haft lidt blog-abstinenser mens jeg har været på arbejde :O) Men har da lige sneget mig til et lille kig hist og pist, på min arbejds pc :O) Selvom jeg har brugt meget tid foran min skærm herhjemme...så kan det ikke helt sammenlignes med at sidde på arbejdet foran en skærm. Jeg har haft lidt hovedpine....men det er jo en vanesag.
Igen må jeg sige, at det er nogle smadder søde kollegaer jeg har fået og jeg er sikker på, at jeg bliver rigtig glad for at arbejde dér.....og jeg har også bestilt min første bog hos SAXO...en scrapbog...nej, faktisk ikke...men 3. del af Stieg Larssons krimi. MEN skal selvfølgelig også ha' mig nogle skønne scrapbøger. Hvis der er nogen af Jer der kan anbefale en god bog...eller flere...så skriv det endelig til mig :O)
NU skal jeg ud og gøre mig fin...jeg skal nemlig til koncert igen...med Tina Dickow...igen ! Hvis I ikke kender Tina, så tjek hendes hjemmeside http://www.tinadickow.dk/. Hun skriver og synger de skønneste sange !!!! Nu kan jeg vel kalde mig "Groupie"...kan jeg ik' ?
God lørdag til alle !

9 kommentarer:

  1. Fine LO's begge 2, men er dog helt vild med det nederste Vinter/jule LO. Fed måde at lave journaling på, det er en helt klar lifter. Godt gået at få en dreng på en rød side, fedt at se at alt kan lade sig gøre og alt er tilladt.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. super skønne loer begge 2, jeg er vild med dem begge, men især den øverste, så mange flotte detaljer der er på,supert :)

    SvarSlet
  3. Herligt layout... Uhm.. Jeg er bare SÅ vild med din header;0)

    SvarSlet
  4. Super LO'er, kan især godt li' det øverste med blomsterne :)

    SvarSlet
  5. Begge LO's er bare så flotte. Skønt historie på "Labyrint", det sted må vi bestemt besøge til sommer......
    Skønt at det går godtpå dit arbejde. Måske vi kan deles om nogle gode scrapbøger:-))

    SvarSlet
  6. Super flotte begge to og tillykke med publiceringen :)

    SvarSlet
  7. Så blomster-LOen var dit LO!! Jeg havde godt kig på den med blomsten - synes den blev såååååå flot. Herligt med så meget tekst, som du jo har på begge LOs. Og teksten på vinter-LOet er så herligt at læse! Ja, de unge menneskers meninger om mode og om at være in er da sjov. :-) Min 10-årig har bestemt også en mening om sit tøj efterhånden.

    Flot arbejde! Og dejligt at se dig blogge igen.

    Rigtig god arbejdslyst næste uge - er glad for at høre du trives så godt derinde.

    SvarSlet
  8. Super flotte Lo´s den rigtig godt lide at du får skrevet så meget journaling! Og tillykke med at du kom på tryk!

    SvarSlet
  9. Rigtig flot overskrift på "Labyrint".

    Super at lave et vinterLo med rødt. Det plejer altid at være blå, der bruges. Men det ville nok ikke se så godt ud, til den røde jakke ;-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer