søndag den 4. november 2007

Lykken er....

...at skrive søde ord og lave kærlige symboler i sandet...og samtidig vide, at tidevandet kommer og visker det hele ud igen... Atter papir fra min SPS oktober pakke og et efterårsferiefoto.... Nej nej....det er da overhovedet ikke spor opstillet dette foto !!! :O) Silly me....men jeg syntes bare at det kunne være "yndigt" om Jonas lavede et hjerte i sandet...så det bad jeg ham om.....og det gjorde han så. Derefter tog jeg et foto af kun hjertet i sandet. Teksten kom til mig bagefter. Og det blev da også yndigt...og igen en kombi af dreng og det sår'n lidt feminine. Jeg fik også brugt den sidste ghost sommerfugl og de pins der fulgte med pakken. Ja, jeg er tilfreds :O)
Ellers har dagen i dag stået i oprydning og omrokeringens tegn. Vi fik flyttet vores store klædeskab ud af Jonas' værelse...som var vores gamle soveværelse. Han har også brokket sig over det længe...og det er da også irriterende at ha os rendende i tide og utide, efter vores tøj. Men det tog en KRIG...for det skulle tømmes, skilles helt ad, bæres ud i det andet lokale, samles igen og til sidst fyldes i igen. Men skønt, at det nu er gjort ! Så fik man jo også smidt en masse tøj, håndklæder og sengetøj ud...alt det som man aldrig får brugt...så hvorfor ha det liggende og fylde op ! Ih.... det giver også sådan en ro at der er orden bag lågerne !
UH ja ! Og så skal jeg da lige sige, at Tina koncerten i går var FANTASTISK ! Håber at I har været inde og kigge på hendes hjemmeside, via det link jeg lagde ind på forrige indlæg.....
Tak fordi I kiggede forbi på sådan en smuk søndag !

7 kommentarer:

  1. Igen en super lækker lo, flot med nær billedet af hjertet,skønne farver og supert billede :)

    SvarSlet
  2. Flot flot LO. Rigtig fint med sommerfuglen:-)
    Tillykke med oprydningenog omrokeringen i huset.
    Tak for din konsulentbistand idag, er færdig og oploader imorgen.
    Håber vi ses i løbet af ugen til lidt aftenscrap.

    SvarSlet
  3. Hihi... det gør da ikke noget at billederne er "opstillet", det er de jo også når der er billeder med én foran eiffeltårnet osv. :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt pletskud - opstillet ell. ej. Rigtig mange lækre detaljer. Og så falder sån en landmandskone altså igennem. Smed du sengetøjet og håndklæderne ud hvaba ? - de kan da bruges til gamle klude !!! LOL

    SvarSlet
  5. Smukt enkelt LO. Det er nogle gode farver du har brugt til det.

    SvarSlet
  6. Det blev så fint det LO! Dejlige farver. De små pins er super søde og det der med opstillede billeder genkender jeg! LOL! :-)
    Godt at Tina koncerten IGEN var kanon god! Hyg dig og rigtig god arbejdslyst.

    SvarSlet
  7. Dejlige billeder og et fint og enkelt LO!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer