søndag den 11. november 2007

Hviiiiiiin !

Hviiiiiin.....en fødselsdag ! Jeg må indrømme, at vi havde gruet noget for Simon's fødselsdagsfest med drengene fra hans klasse ! Sidste år var det rædselsfuldt ! Ungerne var skrækkelige ! Den ene truede den anden med en kontorstol ! De var balstyriske ! Så derfor havde vi ikke meget lyst til at holde fest...ja, det er hårde ord...men sande. Tænk engang, at unger kan være SÅ "for meget" at man ikke gider dem ! Ærgeligt ! Og jeg er ikke den eneste forældre, der har det sådan. Nå, men fødselsdag kan man jo ikke komme uden om (overvejede OM jeg rent faktisk kunne betale mig ud af det, for Simon er rigtig pengeglad :O) ) MEN så var det at Cowgirl skrev til mig : Ta' dem dog et sted hen, ud af huset, hvor de bliver topaktiveret...svømmehal, bowling....!
TAK HELLE ! Vi gjorde det sq ! Og det var alletiders bowling-fødselsdag ! Ungerne NØD det...de havde slet ikke tid til at slås, løbe vildt rundt, tale grimt osv. ! Det var alle pengene værd...og det var slet ikke særlig dyrt. 90 kr. pr. unge for en burger, pommesfrites, slushice og en times bowling. Børn ankommer, børn smides straks ind i bil, børn spiser, børn bowler, børn smides ind i bil, børn nåede lige at komme indenfor i huset og få en flødebolle, børn afhentes. HURRA !
Og ALLE var glade og tilfredse !



....og så Hviiiiiiner vi igen ! En skøn rutsjebanetur i Disneyland, Paris ! DET var bare sjovt ! JA, jeg skriger og hyler...som den eneste i min familie...men sådan er jeg :O)
Til dette LO har jeg brugt sort Bazzil, Elsie "Roxie bands" og Roxie "Math class", K&Company "Lifes Journey" bogstaver, H.S. megabrad sticker, blomst fra panduro, stickers fra K&Company, hvid signo pen og knapper.
Tak fordi I kigge ind forbi :O)

14 kommentarer:

  1. Sikke dog en fødselsdag, godt i fandt et alternativt som gjorde lykke. Hvis det er så stort problem så kunne i tage det op på klasserådet og lave fælles kvartals fødselsdage. Så alle der har fødselsdag i dec, jan og febr holder det sammen osv. Det gør de hos nogle af vores venner med stor success. Så er man flere forældrepar om at arrangere og "overvåge" og til at betale for ex bowling mm. Bare en tanke!

    Sikke du hviner !! jeg tror nu også at jeg ville gøre det men min søn tør ikke prøve de vilde ting så det er lang tid siden jeg har prøvet. (kommer når den lille på 2 bliver større for han er "sej")

    SvarSlet
  2. Uh ja! det kan være noget af en prøvelse, at holde fødselsdagsfest for drenge i den alder...godt jeg er ovre det! hihi

    Lækkert LO, med mange fine detaljer...din skrighals ;)

    SvarSlet
  3. Godt at denne fødselsdag var bedre.. Flot LO..
    Forresten tillykke med ham

    SvarSlet
  4. Ih, hvor får du din LO inspiration fra. Synes heletiden du finder på noget nyt og spændende. Det ser altså vildt godt ud, det LO. Glæder mig til at se, hvad du finder på næste gang. Et vildt LO, til en vild tur...du er s.. genial.

    Med hensyn til fødselsdag, så er Elses ide rigtig god, Har prøvet det med et par klasser. Men det kræver naturligvis, at forældrene i klassen har det godt med hinanden, og det er jo heller ikke altid tilfældet. Godt det gik ok for jer, og at Simon fik en god dag, det er jo det vigtigste:-)

    SvarSlet
  5. Jeg er ritig glad for jeg kunne hjælpe og dejligt at Simon fik en god dag. Så havde du jo også hænderne fri til at tage en masse billeder. Hviin hvor i hyggede jer i Paris og du skulle nu overveje at blive en del af designteamet i My scrap corner...du er altså bare for god

    SvarSlet
  6. Hehe - sikke sjove billeder - det er næsten så jeg kan sidde her og mærke suset! Lækre farver du har brugt og flot opsætning. :-)

    Og det der med fødselsdage... Grrrr! Jeg GLÆDER mig faktisk til mine unger ikke gider have kammeraterne med hjem mere. Det har været et stort emne mellem min mand og jeg - vi begge to synes det er drøn-træls at holde de fødselsdage!
    Men dejligt at Simons bowling-fest gik så fint!

    Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  7. Og jeg starter lige som sidst, med at sige, når det gælder din blog, er jeg altid fuldstændig bagefter. Du tager simpelthen pusten fra mig ;-) Må se om jeg ikke kan lave et system, jeg kan overholde LOL LOL

    Børnefødselsdage, ja hvad skal jeg sige.......jow. Godt at det er et overstået kapitel her i huset, men omvendt, nu skal man istedet holde dem på pandernene, når de sidder med hovedet i wc'et Hø hø hø

    Super LO, fede billeder , syntes helt jeg sidder med.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. tillykke med ham :)

    og et supert flot lo du har lavet :)

    SvarSlet
  9. Hihi det med fødselsdagen har vi også prøvet - og det var piger, men de kan også "fylde" lidt rigeligt - og bowling-dagen var bare perfekt også dengang. HviiinLOét er enormt flot, du har SÅ meget på uden at det er for meget. Skægge og dejlige billeder at have som minde bagefter... Lækkert!

    SvarSlet
  10. Sikken en dag og sikke et LO. Der sker bare noget hver gang der er nyt fra din hånd.

    Rigtig god aften herfra
    Heidi

    SvarSlet
  11. Godt at Simon fik en dejlig fødselsdag, det er jo sjældent føs´dagsbarnets skyld at de andre er umulige! Rigtig flotte LO'er begge to, håber at komme i Disneyland igen, uden to børn under 5 år, så jeg kan prøve noget andet end den der hestekarrusel der bare kører rundt og rundt...

    SvarSlet
  12. Er bare helt vild med det LO. Masser af detaljer, og det ser bare sågodt ud.
    Hm, skulle måske overveje at prøve bowlingen....
    Tak for i lørdags. Var rigtig hyggeligt. Syntes stadig den and smagte sjovt:-))

    SvarSlet
  13. HO HO - den kære Chris har nok fyldt andet med brads i mangel af svedsker....

    SvarSlet
  14. Der skulle altså stå anden og ikke andet...suk det er sent

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer