tirsdag den 27. november 2007

Hmmm.....

Her har vi så mit scraprelateret køb hos SAXO.com ! Hvad er dette ? Ja, det er så en slags kalender...Jeg havde jo læst om en kalender som udgives af Autum Leaves (tror jeg det var) og tænkte, at dette måske var noget a la det. Nu kan man jo tro så meget...og også forkert :O)
I al fald var det ikke helt hvad jeg troede det var. Men OK det kostede ikke så dyrt og hva' pokker...man må jo ta' nogle chancer, ik ! Jeg åbner..."tingen" og finder


365 stykker papir i et format der vel er 13x18. Alle stykker er forskellige og "passer" til den måned som de repræsenterer. Nogle kan man bruge som ramme om et foto...andre tror jeg, at man skal klippe ud og i og rundt og....

Her har jeg bredt nogle af stykkerne ud en nydelig vifteform :O) SÅ står du og mangler et lille specielt stykkke papir...vi har både med, ja, både, hunde, mad, tøj, strand, fastelavn....you name it, I got it :O) HA HA HA det er dog den "morsomste" scrapting jeg nogensinde har købt.
Nå, men jeg har så også bestilt en bog der hedder "Scrapbooking for the time impared" (var det vist) og den skal jeg lige ha kigget i...så får I en "anmeldelse" af den.
Tak fordi du turde kigge forbi :O)


8 kommentarer:

  1. Nåååå..så det er dit "hmm-køb" *G*
    Det ser jo spændende ud - og en MASSE papir, så nu ved vi jo hvor vi kan henvende os..hvis det sku' være ;D
    Glæder mig da til at se hvad du lige får kreeret ;)

    SvarSlet
  2. Halløjsa, den ser da både spændende og anderledes ud den kalender. Detbliver interresant at høre dit bud om den hen ad året. Jeg er nemlig en af dem der har den anden, og som ikke skal have den igen.

    Glæder mig til at se hvad den næste bog er for en, godt med sin egen boganmelder ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  3. Hihi ja man kan jo godt blive lidt snydt, når man køber noget man ikke har haft i hænderne :)
    glæder mig til at høre om den næste bog lever lidt mere op til forventningerne!

    SvarSlet
  4. det ser dog enormt spændende ud, :)

    SvarSlet
  5. Jammen kære Christina, så er der vist til et par projekter - mon så også du lægger et nyt LO ud hver dag ??? Nej, jeg driller bare. hvad kostede den egentlig ? jeg glæder mig også til at se hvad andet du har købt...Det er godt du kan aflægge rapport...Du kan komme med i min hemmelige agentklbub...

    SvarSlet
  6. Arrjj hvor sjovt. Den ser da egentligt spændende ud! Og sikke en masse papir der var med den!! Hold da helt op! :-)
    Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet her.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  7. HI-HI - det var noget af en overraskelse hva' ?!

    Det er træls når man får noget helt andet end man regnede med, men sådan er det jo en gang i mellem :-)

    Jeg er spændt på hvad du får ud af alt det papir.

    Hvad ellers med at starte en vandrepakke med noget af det du ved du ikke får brugt. Det kunne jo være der sad nogen rundt omkring i ganske danske land, der ikke KAN leve foruden noget af papiret du har fået :-)
    Bare lige et forslag...... :-):-)

    SvarSlet
  8. Den ser da smart ud den kalender. Men kan godt forstå, hvis det ikke lige er det projekt, der trækker mest i din sparsomme scraptid. Men hvis man havde tiden, så var det da en sjov ide.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer