lørdag den 17. november 2007

Bella Sienna


Dette er så det første LO jeg har lavet ud af min novemberpakke fra SPS. Pakken indeholdte både papir og tilbehør, bla. rubons, som indikerede ITALIEN....eller, sådan opfatter jeg det...andre ser måske noget helt andet..det er jo det der er sjovt at se, når vi sådan er flere der modtager de sammen månedspakker. Nå, men "heldigvis" har vi da været på ferie i Toscana, så jeg fik fundet vores feriefotos frem. Ak ja, det var dengang....se lige hvor små mine drenge var...åh, det er jo det der også er så SKØNT ved denne hobby...at man genopdager og genoplever skønne stunder !
Jeg har brugt : Mønsterpapir fra 7 gypsies "Ceylon" (hmmm...ikke særlig italiensk navn), bazzil karton, prima filtblomster, stickers fra Creative Imaginations, thickers fra American Crafts "platform" og sort Signo pen.

11 kommentarer:

  1. Det er et utrolig flot LO du har lavet. Jeg er vild med de dejlig varme farver. Materialerne passe perfekt til dine feriebilleder.

    Kender godt det med at genopleve nogen dejlige oplevelser :-)
    Det er ren terapi, - sådan kan scrap jo også være :-)

    SvarSlet
  2. Igen et flot LO..farverne er dejlige - og som du siger så er det sjovt så forskelligt det kan komme til at se ud selvom det er fra samme mnd.pakke :)..glæder mig til at komme igang med min ;)

    SvarSlet
  3. wawww for et flot lo,såå skønne farver, og flot opsæt, supert :)

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er det bare blevet lækkert med det tekstpapir. Det er noget af det, som jeg ikke aner, hvordan jeg skal få brugt... Superflot!!

    SvarSlet
  5. ØJ hvor er det bare lækkert!! elsker at se jeres feriebilleder, søde små guttere ;-)

    SvarSlet
  6. Lækkert LO og super billeder...man får helt lyst til at pakke kufferten. Flot papir og selvfølgelig tænker man lige på noget italiensk. Ja, måske man skulle finde alle de gamle feriebilleder frem og genopleve stemningen - det er da billigere end selve rejsen...

    SvarSlet
  7. Super flot LO, totalt lækre farver!

    SvarSlet
  8. Nydeligt og stemningsfuldt ferie-LO! Dejlige farver. Jeg elsker sort/hvid/røde farver sammen. Og ja, denne hobby har mange gode aspekter - og jeg kan jo også vældig godt li' den der hedder: Genopdag og genoplev gode stunder. :-)
    Flot arbejde - og hyggeligt at se et nyt LO fra dig.

    SvarSlet
  9. Vildt flot LO. Flot med den røde matte omkring billederne. Tænk at de har været så små.
    Så nåede du at scrappe i weekenden:-))
    Det gjorde jeg ikke, men havde en hyggelig tur i sommerhus..Tøsehygge, god mad, guf og herlig rødvin..

    SvarSlet
  10. Vildt flot LO. Flot med den røde matte omkring billederne. Tænk at de har været så små.
    Så nåede du at scrappe i weekenden:-))
    Det gjorde jeg ikke, men havde en hyggelig tur i sommerhus..Tøsehygge, god mad, guf og herlig rødvin..

    SvarSlet
  11. Hejsa

    Jeg sniger mig lige ind og kigger, bliver jo altid så forskrækket over alle de indlæg siden sidst jeg var her. Men denne gang går det viust lige ;-)

    Flot LO, med det utroligt flot farvevalg. Er vild med sort/hvid m. en skrap pink i, men en rød er absolut ligeså flot. Det skal lige huskes.

    Smager lige på ordet " genopleve" i forhold til ferie, og kan faktisk rigtig godt lide det.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer