tirsdag den 30. oktober 2007

Ungerne på svævebanen....


Endnu et LO med papir fra min SPS pakke og med fotos fra vores efterårstur med campingvognen. Ungerne hyggede sig gevaldigt på svævebanen...hmmm..ja hyggede, sloges, skændtes...altså helt normalt ! Jeg har ikke selv skrevet noget på LO'et denne gang, for mønsterpapiret råber vist højest lige meget hvad :O) Men billederne taler også sit tydelige sprog her....så jeg nøjedes med lidt rub-ons :O)
Jeg har brugt udklip fra American Crafts "Metropolitan/Marketplace" og blomsten er udklip fra "Metropolitan/Promenade", matterne fra "Ferry". Rub-on's fra "Rub a dub". Og igen det karton som jeg er helt vild med...sådan råt og genbrugsagtig...HVAD HEDDER DET OG HVOR KAN JEG KØBE MERE ?!!! ( Det fulgte med SPS pakken men uden noget "navn", og jeg kan ikke finde det nogen steder....hulk hulk).
Tak fordi I kiggede ind forbi ! Tænk, nu nærmer jeg mig 3000 besøgende...WAU !

12 kommentarer:

  1. WAUW, hvor er det sejt. Det er kanon flot. Herlige billeder af ungerne.
    De har noget "råt - lidt genbrugsagtigt" karton ved Creativ Company, kender du det? Måske kunne det ligne det du har brugt her lidt? Hvis du ikke kender det, kan jeg sende dig en prøve på de´t sammen med dine pakker til julekalenderen, så kan du se det :-)

    SvarSlet
  2. Endnu et flot LO! jeg har tagget dig, kig på min blog!

    SvarSlet
  3. Det må vel være det karton der på følgesedlen hedder "Prism Kraft"..tror jeg da :)

    SvarSlet
  4. wawww hvor sejt, super flot opsæt, herlige papirer og billeder :)

    SvarSlet
  5. Vildt flot LO. Er bare så flot det rå karton. Flotte flotte farver, ser godt ud at du har skåret papiret ud.

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor ser det godt ud med den udskårne blomst. Det havde jeg aldrig fundet på. Du har helt ret i, at billederne taler for sig selv her. Flot brug af de der rubons. Man ser dem, men ligger alligevel ikke mærke til, at de er på engelsk. Kan se Jette har givet dig navnet på karton.

    SvarSlet
  7. Wauw det er kanon flot, kan godt lide effekten med de små firkanter for oven over billederne.. Herlige billeder..

    SvarSlet
  8. Nu har Jette jo givet dig navnet på kartonet, men vil bare lige fortælle, at det fra Creativ Company altså ER syrefrit. i hvert fald ifølge min syretesterpen. :-)

    SvarSlet
  9. Total flot LO. Gør ikke spor der ikke er tekst, nogle gange taler billederne jo for sig selv. Og der er så meget ramasjang i papiret, og måden du har delt det i felter giver en kanon flot effekt!

    SvarSlet
  10. Super LO, der sker noget her....en rigtig god opsætnig, og en fed udskåret blomst du har der, den gør meget ved LO'et synes jeg...

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  11. Kanonflot Christina og jeg kender det med de søde børn der skændes kærligt. Yeps - den udskårne blomst er jo bare super.

    SvarSlet
  12. S.... flot med det der mønster papir oppe for oven...det ser næsten ud som om det er det ungerne hænger i!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer