fredag den 19. oktober 2007

Tilbage fra camping....og med job !

Ja, hvad mon jeg lavede på campingturen ! Da jeg først var kommet et stykke ind i bogen af Stig Larsson, kunne jeg slet ikke stoppe igen :O) Den er knald go' ! Og nu skal jeg jo rigtig i træning med at læse...for jeg FIK JOBBET hos Saxo ! Altså skal togturen ind til storbyen jo udfyldes med noget fornuftigt, nemlig læsning...må også indrømme, at jeg ikke har fået læst nær så meget som jeg plejer pga. scrap...Jo, det er faktisk rigtigt...tænk en gang...det fylder meget i min hverdag. MEN hverdagen bliver da også noget anderledes her pr. 1. november. Fuldtid i København...gisp...men jeg GLÆDER mig ! Det lyd bare så godt, det de fortalte mig om jobbet og virksomheden. Og så er der tilmed mulighed for noget hjemmearbejdsplads :O) Og nu har jeg jo fundet ud af, at der er masser af scrapbøger at købe via Saxo.com :O)
Nå, men det bliver nok lidt hårdt...eller i al fald anderledes for ungerne...når jeg først er hjemme 17.20 hver dag...og de skal selv ud ad døren om morgenen nu...og så kommer hønemoderen op i mig ! MEN sådan er livet jo for mange børn og børnefamilier ! Drengene vil gerne tjene lommepenge, og det bliver der da rig mulighed for nu. Så vi skal lave en plan over ting der skal gøres i hjemmet...nu er jeg jo ikke hjemme og kan støvsuge, lufte møghunden, handle ind, støve af og alt hvad er ellers skal ordnes...VEL ! Så hvis det virkelig kunne komme til at fungere med, at ungerne rent faktisk gjorde noget fornuftigt, så ville det da være flot/godt/stort/hjælpsomt.
Det bliver også anderledes på den måde, at de ikke bare kan komme hjem med en eller flere legevenner/kammerater, som det passer dem. OK Jonas er så stor og fornuftig, at ham kan jeg godt betro at være alene hjemme med en ven nogle timer...men ikke Simon...og så kommer han da til at synes, at det er uretfærdigt. Så han bliver nødt til at blive i SFO'en til sent...dog tænker jeg, at vi må lave en aftale om, at Jonas en gang om ugen kan hente Simon med hjem tidligt. Simon går også til sport 2 gange om ugen, og der kan han selv gå hen fra SFO'en..så føles det heller ikke som om han "bor" der. (snøft). OG så skal vi da også igang med at lave madplan j! Det har vi kørt med før, og med stor succes....det er bare det med at holde det vedlige :O)
Tænk, nu er det ikke mig, der 100% skal stå for aftensmaden :O) JO, det skal nok blive godt !!!
Jeg glæder mig i al fald til at starte på mit job !!!!

11 kommentarer:

  1. GODT gået, TILLYKKE med jobbet. Det kommer garanteret til at gå superfint, I skal bare lige finde en rytme, der passer til jeres familie.

    Det værste bliver nok manglende tid til at scrappe, tror jeg...
    :-) :-)

    Velkommen hjem, for øvrigt ;-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med jobbet Christina. Kan godt forstå dine mange overvejelser, men som du selv skriver, så er det jo sådan hverdagen ser ud i DK i de fleste familier. Håber du også får tid til lidt scrap, for vi kan da ikke undvære dig. Du må da lige anmelde et par scrapbøger....hvis det er det, du skal læse i toget:-)

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke med job.

    det ser nok lidt uoverskulig ud for dig nu, men det skal nok komme til at gå fint,

    håber du har haft en rigtig god ferie,

    SvarSlet
  4. Sådan.. TILLYKKE med jobbet.. Og velkommen tilbage fra ferie..

    SvarSlet
  5. Endnu engang stort tillykke med det nye job. Skal nok blive rigtig godt. Vi må aftale en scrappedag om ugen ellers får du da scrapstinenser:-
    Tak for en hyggelig aften igår, skal liiige lægge sidste hånd på min mit LO. Sikke produktiv du var!!!!!

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med jobbet....det må være skønt, at arbejde med bøger (jeg elsker bøger og har også læst den du sidder med på billedet) pas nu bare på at du ikke får girokort istedet for lønsedler hihi

    SvarSlet
  7. Stort TILLYKKE med det nye job :)
    Det skal nok gå fint når det hele falder på plads..og børn kan såmænd meget mere end man tror når det er nødvendigt ;)

    SvarSlet
  8. Nej hvor lyder det altså bare spændende!!! Velkommen hjem og tusinde mange gange tillykke med det nye job!

    SvarSlet
  9. Tillykke med jobbet, det er da bare for fedt..... syntes faktisk også det skulle være dit, sådan som du brænder for bøger....mennnn kunne godt være lidt misundelig, ææælsker nemlig også bøger, får bare ikke gjort så meget ved det pt. Øv

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  10. SUPER GODT GÅET!!! Stort tillykke med dit nye job! Det lyder spændende, at du skal arbejde for Saxo.com og jeg glæder mig til at høre mere om hvad du skal lave der.
    Ja, det bliver noget af et puslespil når alle skal ud af huset. Her har vi det på samme måde. Mine drenge er 8 og 10 og ham den store stoler jeg 100% på godt kan klare sig, dvs. cykle hjem selv, være her selv osv. Den lille synes jeg ikke er helt stor nok til opgaven. Men som du selv skriver, så finder man jo ud af det!
    Håber i finder en god rytme, der kan passe jer alle 4. :-)

    Endnu engang tillykke med jobbet!!

    SvarSlet
  11. BAU WAU - Tillykke med drømmejobbet. Det lyder da lige som dig det med bøgerne...glæder mig til at høre mere. Held og Lykke med at få det hele til at køre...Knus Helle

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer