lørdag den 13. oktober 2007

Tagged !

Så blev jeg også tagged...endda 2 gange :O)
Her kommer så 7 sandheder om mig:

1. Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at rense en kylling...og her taler vi om en fra kølemonteren, med bare en pose inden i. En gang jeg skulle tage posen ud, tog jeg et par store gule gummihandsker på...og alligevel kunne jeg ikke stikke hånden op i gumpen på det arme kræ !
2. Jeg ynder at danse rundt iført parykker, sammen med min veninde.....det foregår i hendes stue efter indtagelse af et par rødvin og fuld skrue på anlægget.
3. Jeg har en udvalg af kunstige tænder som jeg bla har brugt til, hvis et kursus var lidt kedeligt...så kunne jeg altid få de andre til at fnise.
4. Jeg er startet på "begynderholdet" i løbeklubben 2 (TO) gange ! Er simpelthen ikke for go til at holde formen ved lige.
5. Jeg har læst ALLE Stephen Kings bøger....UNDTAGET "Cujo", fordi den handler om en hund som får hundegalskab...og det kan jo kun ende ulykkeligt for den arme køter...tuder altid når det går skidt for dyr !
6. Jeg stryger mine viskestykker og karklude...
7. Jeg HADER balloner...er bange for dem...kan ikke li når de eksploderer. Men dette gælder altså KUN de der festballoner....LUFTBALLONER er en helt anden sag....det kan I læse om i mit forrige indlæg :O)

Hermed tagger jeg Maribi, Cowgirl, Mia (scrapperen), Anne (Svendborgvej) og Charlotte (Scrapbits). Så I skal skrive 7 sandheder om Jer selv og selv tagge 5 nye.

4 kommentarer:

  1. Pokkers også...
    Jeg ville ellers lige tagge dig, men du er jo blevet tagget 2 gange. Så må du gemme den og sende den videre på et senere tidspunkt, hvor den ikke har været omkring alle de danske scrappiger.

    Knus
    Henriette

    SvarSlet
  2. Hihi! Sjov læsning!! Og jeg blev tagged. Ja, jeg har haft denne i tankerne nogen dage, for nu er jeg blevet tagged 3 gange ;-) Må hellere se at få lagt den på min blog!

    Tænk at du stryger viskestykker og karklude. Min farmor gjorde det samme (hun lever altså stadig, men hun stryger ikke mere!). Hun strøg end da hendes og farfars undertøj!!

    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Sjov læsning!!! Og sikke flote billeder du har taget med dit nye kamera! Glæder mig til at se dem scrappet :-) I'm tagged, så må lige sætte den øverste i rotation så jeg kan finde 7 ting at fortælle!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer