mandag den 1. oktober 2007

Sommerminder...


Efter et par efterårs LO's synes jeg, at vi trænger til lidt "sommer". Dette LO er tildels liftet fra et lille billed på SAM's hjemmesides galleri...altså bølgeeffekten. Det var rigtig sjovt at lave...og endnu "sjovere" at skrive...jeg blev faktisk selv lidt forvirret engang imellem :O)
Historien på LO'et blev en helt anden end jeg lige havde tænkt mig....den kom mere til at handle om toiletforhold end det herlige swimmingpool-liv !? Men det var altså lige fra hjertet, da det er det jeg tænker på, når jeg ser disse billeder....

8 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det et sjovt og anderledes LO! Var da lige ved at få et epeleptisk anfald af at forsøge at læse mellem dine bølger!!! Skide godt fundet på!

    SvarSlet
  2. OJ - hvor sejt!! Jeg blev næsten helt sø syg! hehe! Super flot LO og så herligt med bølgegangen, der jo understøttes af badebillederne.
    Synes det er supert at det faktisk er en anden historie fra ferien du fortæller, end den du lige ser på billederne!
    Flot LO :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det da bare genialt fundet på...
    Den er da bare kanon flot og giver dit helt ret, man kan virkelig komme til at trænge til nogle sommerbilleder

    SvarSlet
  4. Super fed måde at jave jurnalig på. Det er jo et helt mønsterpapir i sig selv :-)

    SvarSlet
  5. Det er bare for sejt... Super flot..

    SvarSlet
  6. Jammen nu er jeg helt søsyg - hjælp hvor er det sejt og flot på en gang - elsker teksten som hele tiden forandrer sig.

    SvarSlet
  7. Vild sej effekt med de bølger. Men jeg blev altså lidt søsyg af at læse det. Tror nu alligevel det skal prøves en dag, men så bliver det med enkelte ord eller sætninger på hver bølge. Som Majer skrev, så bliver det jo et helt mønsterpapir i sig selv. Flot LO

    SvarSlet
  8. Flot og sjovt LO. Skal nok selv igang med nogle billeder fra ferien, så herlig inspiration:-)).
    Vi ses senere..

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer