onsdag den 31. oktober 2007

SOK...


JEP, atter billeder fra oktobers campingtur. Vi plejer så vidt muligt at finde en plads ved vandet...for vi elsker at trave lange ture i vandkanten. Og hvad sker der så, når man leger i vandkanten og er lidt uopmærksom...: Man får SOK ! Og i en lækker plasticsko med "indbygget" huller kan det kun give våde strømper :O) Det er så det vi ser her på LO'et.
Da jeg jo skulle ha' hele billedserien med, blev der så ikke plads til en lang journaling...bare en meget sigende titel :O) Jeg har brugt hvid bazzil, mønsterpapir fra American Crafts "Metropolitan - Nightclub" og "Ferry" til matterne. Bogstaverne er købt i Panduro (og er superbillige !)
I dag er jo også sidste dag inden jeg starter på mit nye job ! Og jeg har "travlt" i dag :O) Først skal jeg ud til en venindes mor, som forhandler et apparat der kaldes "rynkestrygejernet" og det skal hun afprøve på mig....spændende om det virker...kunne være jeg skulle ta' kameraet med til et før og efter billed :O) Derefter skal jeg mødes med en anden veninde i KBH. Vi skal shoppe, måske på La Glace (vi siger til os selv, at vi kan tåle det!), spise en lille middag og SÅ til koncert i Amager Bio og høre/se TINA DICKOW !!! Åhhh jeg glæder mig ! Men jeg må huske ikke at komme for sent hjem...jeg skal jo være frisk til i morgen :O) Håber at I alle får en rigtig dejlig dag !

8 kommentarer:

  1. Altså hvor er du hurtig, både til at blogge og lave LO's....kan slet ikke nå at følge med :-)

    Super godt LO igen, synes det er flot at du har fået alle billederne med, og de siger så meget, at journaling måske ikke er så væsentligt. Men ellers kan man jo altid lave noget skjult, hvis man synes der mangler noget.

    Lyder til at blive en rigtig rå-hygge dag....elsker sådanne dage, det er den rene opladning af sjælen ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  2. Super skønne billeder! Det lyder som en rigtig hyggelig dag i har planlagt, jeg er spændt på at høre om strygejernet virker hihi
    Held og lykke med dit nye job i morgen!

    SvarSlet
  3. Jamen billederne taler daa også for sig selv :-)
    Igen et fint LO.

    Jeg glæder mig også til at høre om det strygejern :-)

    Held og lykke med jobbet i morgen, - hvad skal du egentlig lave på SAXO?

    SvarSlet
  4. Da jeg lige så LO'et troede jeg papiret var fra "støt brysterne". Billederne er enormt flot opsat - helt ugebladsagtigt. Du kunne jo have gemt historien bag et af billederne....men nu er det jo limet !!!
    Dejligt med tøse-tur før den store dag...du behøver altså ikke noget rynkejern min pige, men vi glæder os til billederne og historien.
    KNUS og Held og Lykke imorgen

    SvarSlet
  5. Jeg tror det er sundt med sådan en "Super-Hygge-Dag" inden jobstart :)
    Og igen et flot flot LO med nogen dejlige billdeder..super opsætning :)

    SvarSlet
  6. Jeg synes du har brugt mønsterarket rigtigt flot! Og dette LO behøver ingen større journaling!! :-) Flot er det i hvert fald.
    Da jeg så overskriften "SOK" kom jeg til at grine lidt. I mit tidl. job som lægesekretær, havde jeg flere (kærlige) diskussioner med mine kollegaer. Vi var jo sprog- og stavefreaks! Jeg blev ved med at påstå, at det hedder at få SOP! Jeg blev vældigt meget til grin - for jeg troede jo virkelig på jeg havde ret. Men det viste sig, at det havde jeg ikke - det hedder at få SOK! :-)

    Jeg håber din første dag på det nye job har været super spændende! Og rigtig god fornøjelse med koncerten! :-)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker simpelthen det her LO!! Det er SÅ flot - og super enkelt. Bliver nødt til at lifte det ved lejlighed.... ;o)

    SvarSlet
  8. Vildt flot LO. Kan ikke få øjnene fra de billeder af Simon, de er bare så gode. Hvor har du bare fået meget godt ud af din månedspakke.
    PS: Jeg har også væretpå den med SOP el. SOK.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer