lørdag den 27. oktober 2007

Mere gokart...hmmm....

Jamen, det ligner jo overhovedet ikke det forrige LO ! Tror da pokker ! For jeg syntes det var sjovere at lave et LO af disse herlige hue-billeder...og det har jo stadig noget med gokart at gøre....for man skal nemlig ha' sådan en lækker hue på, inden under hjelmen :O)
Jeg har brugt et stykke råt karton (elsker det..har fået det med okt.pakken fra SPS..men aner ikke hvad det hedder og om man kan købe det herhjemme....HVIS der er nogen af Jer der ved det, så sig endelig til...jeg må ha' noget mere af det!!!) og mønsterpapir fra American crafts "sixth avenue", gelpenne, thickers.

6 kommentarer:

  1. IIHH, hvor er det blevet godt. Flot med teksten.
    Vild med Steen i den lækre hue....... Må se at få opstøvet oget mere af det rå karton til dig. Du laver nogle rigtig flotte LO med det.

    SvarSlet
  2. PS: Er vild med at du lægger ny musik ind der passerr til dine LO..

    SvarSlet
  3. HE HE manden ligner en norsk nisse...det er bare så godt det LO...

    SvarSlet
  4. super lækker lo, flot opsæt, og fine billeder :)

    SvarSlet
  5. Fint LO du har lavet! Jeg synes titlen er herlig. Og herlige billeder :-) Ja, det er altså nogen UGLY huer der bruges. Min mand ser helt bank-røver-agtig ud i sin sorte hue med kighuller, når han skal køre med carten!! hehe!!
    Flot med borden nederst af det udklippede mønsterark!

    God søndag!

    SvarSlet
  6. Skøøøøn titel og skønne billeder, super LO!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer