tirsdag den 9. oktober 2007

Magtkamp....

AK ja, kun 11 år...snart 12...og ligner allerede en der er plaget af ungdomssløvsind :O) Nej, det er måske lige lovlig groft sagt, men Jonas SER da noget lad ud på det billed, synes jeg. Og at fjernbetjeningen ligger lige til højrehånden er bare typisk ! Jonas valgte at læse txten her som om at det er ham selv der siger: MIN fjernbetjening...og så underskrevet Jonas. Men der måtte jeg liiiiige korrigere ham : Det er moderen der siger/råber: MIN fjernbetjening, Jonas ! Det havde vi lidt spas med :O)
Jeg har brugt jordfarvet karton, for at gøre den drenget. Den orange farve går jo igen i Jonas' skjorte og derfor har jeg brugt blå/orange stribet papir fra Heidi Grace "Wildflowers pinstripe" og lapperne med "Jonas" er revet fra en rest fra ATD "Boy's life" og så stemplet med hvid acrylmaling. Txt er stickers "Blue Grunge" fra Art Warehouse. Blomsten har jeg fået af Maribi og så skulle der jo også lige lidt knapper på :O)

6 kommentarer:

  1. Det LO satte lige nogle tanker igang her i huset - for her har vi slet ikke en hel fjernbetjening - vi slås om den og den falder tit og ofte på gulvet - så den virker kun hver anden gang....det LO kommer han da til at grine over når han selv får børn.

    SvarSlet
  2. Det der med fjernbetjeningen er da vist noget de fleste kender til :D..
    Og så er det et flot LO..kan rigtig godt li' farverne...som jeg stort set kan li' alt de du laver :)

    SvarSlet
  3. ØJ hvor er det bare perfekt det LO ... mega godt med knapperne og blomsten og overskriften og "jonas" og og og....

    SvarSlet
  4. Det er vildt lækkert.... Og sikke et fantastisk billede.

    SvarSlet
  5. Dejlige farver! Drenget og friske.
    Den der titel kunne jeg råbe 100 gange i løbet af en uge til mine unger! LOL! Heldigvis har de TV på værelset, så jeg kan faktisk selv BESTEMME over min fjernbetjening meget ofte.

    Flot LO du har lavet.

    SvarSlet
  6. wawww hvor er det et flot drenge lo, de farver der passer jo super perfekt til billedet, og det gør alle detaljerne også, super flot

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer