søndag den 28. oktober 2007

Lazy Labrador....


Så blev det Snoopys tur til at blive scrappet ! Det er faktisk kun nr. 2 LO starring møghunden. Men han er jo utrolig fotogen, ik :O) Af en labrador mixet med (måske) noget irsk setter, så er der altså ikke meget vandhund Snoopy....ja, faktisk INTET ! Han løber ikke frivilligt ud i vandet...jeg tror ikke engang om Steen smed mig i bølgen, at han ville springe i for at "redde" mig....hmmm...møghund :O) Og hente en pind ! HA ! Det kan vi da selv gøre ! Det kan selvfølgelig være fordi, at vi kaster pinden ud i vandet...pind=vand=våd. Men jeg synes nu at det er meget utypisk for den race, ikke at ville "bade". Nå, men sådan er det....og pyt med det.
Jeg har brugt naturfarvet bazzilkarton, udklip til rammen af Carolees "Puppy friend" og udklip af American Crafts Metropolitan "Promenade"(fra SPS-pakken), thickers og hvid signo pen til at skrive på fotoet.
Mine højttalere på pc'en er pt i udu...men jeg er jo begyndt på at lægge musik på, der passer til LO'et...så nu prøver jeg at finde noget som jeg ved hvordan lyder....
Tak fordi I kiggede forbi....

11 kommentarer:

  1. Nåårhhh, for en dejlig "møghund" :-)
    Jeg var ved at flække af grin over dit indlæg. Det er vist ret atypisk for en labrador (næsten), at den ikke gider komme i vand, eller "hente pind" - er det ik'?
    Der meget labrador i Cæsar, og han æællsker begge dele :-)
    Ellers er det et fint LO, sødt med fotomatten med tekst på.

    SvarSlet
  2. PS: Glæder mig til at se flere LO'er med ham :-) :-)

    SvarSlet
  3. Hihi herlig møghund!! Og super flot LO også..god idé med teksten rundt om fotoet!

    SvarSlet
  4. Ej en mærkeligt hund *LOL*... Tror aldrig at jeg har mødt en hund der ikke gad at hente pinde i vandet!! Fint LO med ham. Det ser godt ud med den ramme du har lavet rundt om billedet.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare FLOT!!! Dejligt billed af Snoopy, og flot med rammen omkring ham. Ser rigtig godt ud med skrift på billedet. Du er bare så dygtig:-))

    SvarSlet
  6. nååååå, så sød hund da, og et lækkert lo, super flot som du har lavet rammen med ord :)

    SvarSlet
  7. ajj...hvor godt....lol....den hund er da bare for dejlig....

    Skide godt LO, er især vild med de udklippede hundeord, du har lavet ramme med omkring fotoét, rigtig god ide.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  8. Dejlig møghund du har Christina - lige til at klappe...Den med pinden forstår jeg slet ikke - alle hunde elsker da at lege med pind...Det må være al den læsning - den har læst et sted at kloge hunde ikke altid gør det mennesker ønsker....giv den et klap - FLOT LO

    SvarSlet
  9. Det er så sjovt at se, hvad andre får ud af det samme som en selv:-) Det der ru karton kan jeg ikke lige umiddelbart få brugt. Dejlig effekt med ordene som ramme. Og det blomstrede papir har jeg også lige selv brugt på et LO.

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare blevet flot!! Elsker, at du har skåret papiret ud - det havde jeg slet ikke overvejet.... (Har jo også månedspakken) ;o)

    SvarSlet
  11. hehe dejlig "møghund" og dejligt LO! Min lille SuzziQ kunne altså heller ikke lide vand, hun ville ikke engang ud i regnvejr!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer