lørdag den 13. oktober 2007

Jeg vil med !!!!!!




I går købte jeg mig et nyt digi kamera...et Olympus......og til al held havde jeg det med på min gåtur med hunden her i eftermiddags !!!! For SE hvad der skete nede ved søen....en lufballon skulle sendes op ! SUUUUUK ! Som jeg har skrevet før (på et LO) så er det et STORT ønske at komme op og flyve i luftballon...og jeg har en plan om, at det skal ske inden jeg fylder 40!!
Hvis de havde sagt :Hop bare op...så havde jeg sgu smidt hunden i søen og var hoppet ombord!! Njaaaaa....men mon ikke jeg kunne ha' afsat ham til en af de andre tilskuere !?
Jeg er altså bidt af en gal...ikke hund, men luftballon !
For et par år siden fik jeg mit ønske om en helikoptertur opfyldt...FANTASTISK oplevelse...den er med på listen sammen med mine to fødsler og rygestoppet :O)

3 kommentarer:

  1. WOW, der var du godt nok heldig :-) Ja, jeg skal ikke nyde noget.... Det er bedst med fast grund under fødderne.

    Tillykke med kameraet, det tager noget fantastisk flotte billeder. Jeg synes det er sjovt at vi bliver flere og flere der render rundt med kameraet i tasken/lommen :-)

    PS:
    Du er hermed blevet tagget og reglerne er som følger:
    Link til den, som har tagget dig.
    Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
    Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget.
    Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.
    En lille udfordring, bare for sjov ;-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle flotte billeder, godt du lige havde kameraet i lommen. Må jeg huske:-)
    Må da være en oplagt gave fra Steen, at give dig en ballontur, når du engang om mange mange år runder 40.....

    SvarSlet
  3. Sikke flotte billeder, tillykke med det nye kamera. Det kunne være vildt fedt, at prøve en tur i sådan en luftballon, kan godt forstå du er hooked på det. jeg har også prøvet, at flyve i helikopter (hen over grand canyon det var stort!)jeg var nu ikke helt tryg ved det i starten, så jeg sad og klamrede mig til sikkerhedsselen ved siden af....det skulle nok have hjulpet, hvis vi var styrtet ned!!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer