fredag den 12. oktober 2007

Jeg fik en udfordring...


Maribi har udfordret mig til at lave et LO med et STORT foto....og når hun siger stor...så mener hun meget stort :O) Nu havde hun nemlig selv lige lavet et...smadder flot LO, tjek det på hendes blog. Jeg blev bedt om at sende et foto, som hun så ville lave større og printe ud til mig...og så havde jeg værsågo' at gå i gang ! TAK for det...jeg har revet mig noget i håret :O)
Dette blev resultatet...et meget enkelt LO, hvor jeg kun har brugt karton, papir fra Junkitz "Extreme boy", chipboardbogstaver og der har også sneget sig nogle knapper på, hi hi.

9 kommentarer:

  1. WOW. Det LO her blev bare fantastisk flot! Sikke et nydeligt billede, nydeligt farvevalg og flot at det er så enkelt. Den cirkel og knapperne er lige prikke over i'et!!
    Den udfordring har du klaret rigtigt godt!

    SvarSlet
  2. wawww hvor er det utrolig flot ,såååå skønt billede og de ting du har brugt gør sig bare såå super flot.

    rigtig, rigtig flot LO

    SvarSlet
  3. Super flot og enkelt! Jeg har endnu til gode, at prøve at scrappe med så stort et billede, men har haft lyst længe, for det ser super godt ud!

    SvarSlet
  4. ÅH WAUW!! dét er jeg helt klart nødt til ogås at prøve :-) hvor er det flot!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare blevet flot. Skønt at kigge på:-))
    Er ikke kommet videre med mit LO endnu, men satser på i aften elelr imorgen.
    Dejligt med GM musik.....

    SvarSlet
  6. Så super flot..
    Det er et kanon billede..

    SvarSlet
  7. Superflot og dejlig knægt. Er det printet på alm. fotopapir ? Det må da også prøves når jeg engang kommer hjem igen.

    SvarSlet
  8. Wow,hold da op, det ser rigtig flot ud. Rigtig flot og enkelt til det store billede. Dejlige farver også!

    PS:
    Du er hermed blevet tagget og reglerne er som følger:
    Link til den, som har tagget dig.
    Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
    Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget.
    Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.
    En lille udfordring, bare for sjov ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare blevet FLOT!! Er helt vild med det ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer