søndag den 7. oktober 2007

Hygge....eller måske uhygge...


...det er jo efter hvilke øjne der ser ! Og måske har du set dette LO før, for det ligger nemlig også på Mariannes/The Scrap Cat's blog...en udfordring der hed: brug hjemmelavet fugle på dit næste LO. Nu havde jeg netop modtaget det nyeste CK og deri var bl.a nogle skønne ugler man kunne lave...så det sprang jeg ud i. Billederne har jeg haft liggende i lang tid, og kunne ikke rigtig finde ud af at scrappe dem...men så lige med ét...viola. Sådan kan man nogle gange være "heldig" at få en udfordring der gør det hele meget nemmere :O) Så tak for det, Marianne !

6 kommentarer:

  1. Det er da bare super flot...

    SvarSlet
  2. Sikke en sej ugle du har lavet! Det må jeg simpelthen prøve en dag! Jeg elsker ugler, ligesom så mange andre, og denne her er ingen undtagelse! Dejlige stemningsbilleder du har scrappet og flotte farver :-)

    SvarSlet
  3. Så godt den ugle i KC, og synes den er fantastisk. Super flot lavet, og skønt LO med dejlige farver.

    SvarSlet
  4. I må da vist være et par natugler som hygger jer i skumringen - superflot LO og uglen er skøn

    SvarSlet
  5. wawww det var dog utrolig super flot og kreativt lavet,
    super flotte farver, og den ugle der er sååå flot .

    SvarSlet
  6. I love your owl he is realy great

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer