søndag den 21. oktober 2007

Fra Fredlige Fredag....

Her er så de to ander LO'er jeg fik lavet fredag aften. Det lyserøde (ahhhh, skønt) har jeg liftet fra..øhh enten var det CK eller også var det MM...men ideen er, at de der ark med tags...Ja, dem...de ligger som regel tilbage i stakken med flere ubrugte end brugte..har jeg ret ?! SÅ man tager simpelthen disse tags og sætter dem sammen til en baggrund ! Jeg syntes at det er eddersmart :O)
Jeg har brugt tags fra BG "Lilykate", thickers, blomst fra Panduro, brads og bånd.
Billedet er af min yndige niece...fanget da hun sidder på kirkebænken og spejder efter bruden.


Det lyseblå (ahhh, så babyagtig) er lavet af min nye pakke fra SPS :O) Det er papir fra FancyPants "Botanical Bluebell", bånd, MM bogstaver, HS ghostsommerfugle, FancyPants pins, filtblomst fra Tree Bugs...
Billederne er "gamle", Jonas er knap 3 år. Her kører han på en smuk karrusel et sted i Frankrig. Jeg har godt nok haft fat i de billeder MANGE gange og de har i DEN GRAD drillet mig....sikkert fordi at jeg valgte at klippe det ene foto frit...så nu hænger det ligesom og svæver...hmm...jeg er vist ikke helt tilfreds med det :O(

7 kommentarer:

  1. Dejlige LO's og rigtig god ide til brug af restetags. Jeg har faktisk købt en del som nogle af mine første scrapkøb, men ikke rigtigt fået dem brugt:-) Tror jeg vil prøve denne ide på et tidspunkt. Også tak for ideen til brug af de der "nåle" dem kunne jeg ikke lige se, hvad man skulle bruge til:-) Har faktisk slet ikke åbnet den pakke endu. Jeg er stadigvæk i gang med August pakken.

    SvarSlet
  2. super flotte loer, de har nogen utrolig dejlige farver begge 2, og skønne billeder

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte LO's.. Dejlige farver...

    SvarSlet
  4. hvor erd et et par søde Lo'erd har fået lavet...det har været en rigtig kreativ dag du har haft der...
    Det var da en rigtig god ide med de tags....tror jeg lifter liftningen ;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  5. Hvor er Julie bare yndig på det billed, ser rigtig godt ud med teksten på billedet. Smart med de tags, kan ikke rigtig selv få brugt dem jeg har.
    Så lykkedes det med karussellen, er da blevet rigtig rigtig flot. Det kan du godt være meget tilfreds med.Sjovt at se, fordi jeg har set alle de forskellige papirer du har forsøgt med de to billeder.

    SvarSlet
  6. Den med tags'ne tror jeg da lige skal afprøves ved lejlighed..super idé :)...det er blevet til en rigtig sød baggrund til det første LO :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare skægt at se månedspakken blive brugt ;o) Superflotte LOs - også dem, der ikke er lavet af pakken ;o) Er helt vild med alle de tags - det skal jeg vist også have afprøvet....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer