torsdag den 11. oktober 2007

En skøn måned :O)

På The Scrap Cat's forum (http://thescrapcat.forumup.dk/) er jeg blevet udnævnt til Månedens Scrapper ! Det er bare SÅ skønt at få så mange positive kommentarer...jeg er meget beæret :O)

"...Med følgende begrundelser: Hun har udviklet sin scrappestil meget, og jeg elsker at besøge hendes blog, som er vældig hyggelig! Jeg har nu ikke "kendt" hende så længe, men straks jeg fandt hendes blog, blev det et sted jeg vender retur til næsten dagligt, for at se om der er nyt! Det der har gjort udslaget er hendes LO med brysterne, det er så suværent et flot historie, og opsætninger er bare så livsglad. Hun laver nogen superflotte LO'er, hvor hun ikke er bange for at prøve noget nyt og sætte tingene sammen på uventede måder Udnævnes LaChris til denne månedsscrapper. "

8 kommentarer:

  1. tillykke,tillykke, vel fortjent, du laver nogle flotte loer.

    Jeg har faktisk ikke kendt din side ret længe, men her vil jeg komme rigtig ofte og suge inspiration :)

    SvarSlet
  2. Tillykke Tillykke hvor er det en fornem udnævnelse.
    Knus Jeanne

    SvarSlet
  3. Stort tillykke søde. Det er fortjent! du er en stor inspiration for mig, hvor er jeg heldig at vi ses ofte....
    Tak for idag, vi ses imorgen

    SvarSlet
  4. Tillykke..du har i den grad fortjent den udnævnelse :)...jeg synes altid man kan finde inspiration i de LO'er du laver :)

    SvarSlet
  5. Tillykke med titlen, jeg er også stor fan af dine værker! Det er altså bare sejt det her med din musik... jeg arbejder lige på at gøre dig kunsten efter.... :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke med det... Det var da en flot titel. Kan godt forstå at du er glad :-)

    SvarSlet
  7. Tillykke med det! :-)
    De første 5 linier af begundelse er skrevet af mig!! hihi! Synes du har udviklet din scrappestil rigtigt meget (og rigtigt hurtigt). Og jeg elsker at suse forbi din blog og kommentere lidt.

    God weekend!

    SvarSlet
  8. Ja Tillykke og du har fortjent det min pige.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer